صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به همراه شهردار مشهد مقدس، از مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد و وسسه فرهنگی شهرآرا بازدید کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی فضائلی، عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب، صبح امروز چهارشنبه به همراه محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کردند.

محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد در این بازدید اظهار کرد: مدیریت شهری در حوزه جمع‌آوری کودکان کار کمک می‌کند؛ برای اولین بار در کشور مجموعه‌ای به نام شوق زندگی ایجاد کردیم که ما ساختمان را داده و آن را تجهیز کردیم؛ خانم عابدین‌زاده، معاون دادستان در این ساختمان مستقر هستند؛ این مجموعه در کشور الگو شده است.

وی ادامه داد: املاک قولنامه‌ای یکی از مشکلات ملی است؛ در سال‌های گذشته در حاشیه شهر دو مشکل داشتیم؛ یکی از مشکلات این بود که طرح تفصیلی نداشتیم؛ هم‌اکنون بسیاری از املاک در مسیر هستند که باید آنها را خریداری و بعد تعریض کنیم؛ بنابراین این موضوع یک مشکل جدی است.

شهردار مشهد مقدس افزود:در دهه۸۰ املاک قولنامه‌ای را پاسخگویی می‌کردیم که بعدا مشکل حقوقی پیچیده‌ای ایجاد شد؛ قسمت اعظم زمین‌های این محدوده آستانه‌ای و اوقافی است که کار را پیچیده می‌کند. درحال حاضر ۱۳ منطقه داریم، اما طبق طرح جامع و تفصیلی شهری باید ۷ حوزه شهری و ۱۹ منطقه داشته باشد که هنوز پیاده‌سازی نشده است.

پس از بازدید از مرکز ۱۳۷، قلندر شریف به همراه فضائلی در موسسه فرهنگی شهرآرا حضور پیدا کردند و ضمن دیدار با خبرنگاران و کارکنان، از بخش‌های مختلف این رسانه بازدید و در جریان فعالیت‌های مختلف آن  قرار گرفتند.

 

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.