صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

لوک شاو منفور منچستری‌ها شد

  • کد خبر: ۲۴۵۱۶۵
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳
یک مصدومیت تازه حالا لوک شاو را در وضعیتی عجیب قرار داده است و او را به هدف مشترک حمله هواداران منچستریونایتد تبدیل کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مصدومیت‌های پی‌درپی لوک شاو، مدافع ملی‌پوش باشگاه منچستریونایتد خشم هواداران این تیم را به دنبال داشته است و آنها خواهان فسخ قرارداد او شدند.

شیاطین سرخ روز سه شنبه، ۲۳ مرداد تایید کردند که شاو دوباره دچار مصدومیت از ناحیه ساق پا شده است و به همین دلیل چند بازی اول یونایتد در شروع لیگ برتر انگلیس را از دست خواهد داد. این مدافع کناری بخش زیادی از فصل گذشته را هم به دلیل آسیب‌دیدگی‌های مختلف از دست داده بود و حالا تکرار این ماجرا درست در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر خشم هوادران را به دنبال داشته است.

هواداران معتقدند که این مدافع به اندازه کافی زندگی حرفه‌ای و سالمی ندارد و همین ماجرا باعث مصدومیت‌های سریالی‌اش شده است و به همین دلیل مدیران تیمشان باید قرارداد او را فسخ کنند. البته بعید به نظر می‌رسد که مدیران یونایتد تصمیمی جدی برای فسخ با این مدافع ۲۹ ساله داشته باشند، اما او حالا به یکی از بازیکنان منفور در بین هواداران شیاطین سرخ تبدیل شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.