صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کیوسفسکی دنباله‌روِ لیام ردی | معادلات غلط سمیعی

  • کد خبر: ۲۴۵۱۸۸
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳
کیوسفسکی، دروازه‌بان بوسنیایی استقلال حاضر به فسخ قرارداد با این باشگاه نیست و قصد دارد تمام مطالباتش را دریافت کند. او دقیقا همان کاری را می‌کند که یک دروازه‌بان استرالیایی در گذشته با استقلال کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، روزی که باشگاه استقلال با دو بازیکن بوسنیایی قرارداد منعقد کرد، خیلی‌ها هشدار دادندکه ممکن است این قرارداد که در غیاب سرمربی این تیم انجام شده در نهایت دردسر شود.

گرچه مدیران باشگاه استقلال به سبب نامشخص بودن وضعیت همکاری نکونام در آن ایام چاره‌ای جز اتخاذ این تصمیم نداشتند، اما به هرشکل ماجرای جذب دو بازیکن از بوسی که یکی دروازه‌بان است، برای استقلال دردسرایجاد کرده است.

 درهمین راستا خبر‌هایی درباره آینده کاری کیوسفسکی با استقلال به گوش می‌رسد که چندان خوشایند نیست. این دروازه‌بان وقتی دیده مدیران استقلال خواهان فسخ قرارداد با او هستند پایش را دریک کفش کرده و خواستار تمام مطالباتش از باشگاه استقلال شده است.

باشگاه استقلال نیز قصد ندارد همه مطالبات این دروازه‌بان را پرداخت کند واز مدیربرنامه کیوسفسکی خواسته برسر دریافت یک مبلغی متعارف توافق کند، اما دروازه‌بان بوسنیایی استقلال حاضر به همکاری با باشگاه استقلال نیست و حتی به نزدیکان خود گفته حاضر است یک فصل در تیمی بازی نکند، اما همه مطالباتش را از باشگاه استقلال بگیرد.

رفتاری  که کیوسفسکی با باشگاه استقلال انجام می‌دهد خیلی‌ها را به یاد لیام ردی، دروازه‌بان سابق استرالیایی استقلال می‌اندازد که در دوران کم فروغ حضورش در استقلال بی آنکه عملکرد درخشانی داشته باشد، دستمزد قابل توجهی از این باشگاه دریافت کرد و ایران را به مقصد کشورش ترک کرد.

حالا نیز کیوسفسکی درنظر دارد همان راه را برود و حتی اگر از فوتبال دور بماند، پول خوبی به جیب بزند تا اگر درسال‌های آتی تیمی را نیافت لااقل از لحاظ مالی ضرر نکند. به هرحال باید دید سرنوشت باشگاه استقلال با این بازیکن چه خواهد شد و آیا کیوسفسکی حاضر به جدایی با توافق طرفین خواهد شد یا اینکه همه مطالباتش را از باشگاه استقلال دریافت خواهد کرد؟!

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.