صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: تا روز‌های ابتدایی هفته آینده، به‌تناوب افزایش ابر رخ خواهد داد که در برخی نقاط در نیمه شمالی و غربی، با رگبار و رعدوبرق پراکنده همراه خواهد بود که احتمال آب‌گرفتگی و ایجاد رواناب وجود دارد.

علی الهی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درخصوص آخرین وضعیت جوی مشهد و خراسان‌رضوی اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی، از امروز تا یکشنبه (۲۸ مرداد ۱۴۰۳) شاهد افزایش وزش باد به‌ویژه در نواحی بادخیز خواهیم بود؛ به نحوی که وزش باد گاهی شدید همراه با خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت دید، کاهش کیفیت هوا، احتمال وقوع طوفان گردوخاک و بروز خسارت خواهد بود. با توجه به جریانات هوا، احتمال انتقال ذرات گردوخاک به نقاط مرکزی استان ازجمله مشهد دور از انتظار نیست.

وی افزود: تا روز‌های ابتدایی هفته آینده، به‌تناوب افزایش ابر رخ خواهد داد که در برخی نقاط در نیمه شمالی و غربی، با رگبار و رعدوبرق پراکنده همراه خواهد بود که احتمال آب‌گرفتگی و ایجاد رواناب وجود دارد. از فردا، روند کاهش نسبی دما آغاز می‌شود و تا یکشنبه هفته‌ آینده ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی خراسان‌رضوی در ادامه، گفت: طی ٢۴ ساعت گذشته، نوسانات دمایی مشهد بین ۲۵ و ۳۷ درجه بوده است و امروز در گرم‌ترین ساعات به ۳۶ درجه و در سردترین ساعات به ۲۵ درجه خواهد رسید. همچنین طی شبانه‌روز گذشته، قوچان با دمای ۱۹ درجه و داورزن با دمای ۴۴ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.