صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معرفی انیمیشن | مسابقه‌ی رالی جاده‌ای

  • کد خبر: ۲۴۵۳۹۶
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
در یک دنیای جذاب و عجیب، همه‌ی حیوانات در کنار هم زندگی می‌کنند و دقیقا زندگی‌شان شبیه ما انسان‌هاست! آن‌ها هم ماشین‌سواری می‌کنند، مسابقه می‌دهند و دقیقا همان ماجراجویی‌ها را دارند که انسان‌های عادی از سر می‌گذرانند.

هستی نیک‌صفتی_ در یک دنیای جذاب و عجیب، همه‌ی حیوانات در کنار هم زندگی می‌کنند و دقیقا زندگی‌شان شبیه ما انسان‌هاست! آن‌ها هم ماشین‌سواری می‌کنند، مسابقه می‌دهند و دقیقا همان ماجراجویی‌ها را دارند که انسان‌های عادی از سر می‌گذرانند.

حالا و در این شرایط، ماجراجویی‌های یک تنبل درختی به اسم «چی» شروع می‌شود. «چی» عاشق ماشین‌سواری و مسابقه است. سرعت را دوست دارد و از مسابقه‌ی چهارروزه‌ی رالی جاده‌ای باخبر می‌شود.

از طرف دیگر، خانه‌ی مادربزرگ چی و البته روستای آن‌ها در معرض نابودی است و چی برای نجات دادن آنها شدیدا به جایزه‌ی این مسابقه نیاز دارد. مشکلات «چی» جوان به این موارد محدود نمی‌شوند.

شخصیّت داستان ما تصمیم می‌گیرد برای مسابقه دادن، برنده‌شدن و البته به‌دست آوردن جایزه‌ی اصلی، با بزرگ‌ترین قهرمان رالی دنیا رقابت کند هرچند او ماشین ندارد، هیچ چیزی درباره‌ی مسابقه‌ها نمی‌داند و از آن مهم‌تر اینکه اصلا نمی‌داند چه‌طور باید خود را برای چنین مسابقه‌ای آماده کند!

در همین شرایط، «چی» با یک استاد مرموز آشنا می‌شود که با چند شرط مهم، وظیفه‌ی آموزش به او را برعهده می‌گیرد. الان و با این شرایط، آیا یک تنبل درختی جوان می‌تواند بزرگ‌ترین قهرمان مسابقات ماشین‌سواری را شکست دهد؟

در این انیمیشن جذاب، به اهمیت تلاش و پشتکار برای رسیدن به هدف و موقیعت مورد نظرمان پی می‌بریم. همچنین می‌فهمیم که برای موفق شدن و رسیدن به هدف، به ابزار، استاد ماهر و کسب مهارت نیاز داریم.

همه‌ی این‌ها را که کنار بگذاریم، یکی دیگر از موضوعات که در انیمشین «مسابقه‌ی رالی جاده‌ای» یاد می‌گیریم این است که به حرف دیگران درباره‌ی محال بودن آرزو و هدف و قضاوت‌هایشان گوش نکنیم.

نام انیمشین: 
مسابقه‌ی رالی جاده‌ای

سال انتشار: 
۲۰۲۳

کارگردان: 
راس ونکور

کشور‌های سازنده: 
آمریکا و انگلستان

ژانر: 
خانوادگی

زمان:
۹۳ دقیقه

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.