صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

باشگاه استقلال در حالی از البسه خود برای فصل جدید رونمایی کرد که لباس‌های این تیم هیچ طرح خاصی ندارد و حتی روی پیراهن استقلالی‌ها هیچ تبلیغی دیده نمی‌شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال در فاصله یک روز مانده تا برگزاری اولین بازی خود در لیگ بیست و چهارم از البسه خود رونمایی کرد.

این اقدام در شرایطی انجام شد که پیش بینی می‌شد باشگاه استقلال کیت خاصی را با توجه به هزینه‌های زیادی که در جذب بازیکن متحمل شده، رونمایی کند، اما در کمال شگفتی البسه استقلالی‌ها نه طرح خاصی دارد و نه اینکه جنس متفاوتی برای دوخت آن استفاده شده است.

براساس مشاهدات از بالا تا پایین کیت استقلال، تنها رنگ آبی دیده می‌شود و برخلاف سایر تیم‌ها، هیچ طرح خاص، نقش برجسته، رنگ متفاوت، نماد یا نشانه مکان خاصی از تهران یا ایران و این لباس به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی شده است.

درعین حال نام هیچ اسپانسری نیز مقابل کیت استقلال دیده نمی‌شود و حتی اثری از لوگو هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک باشگاه نیز روی لباس آبی‌پوشان وجود ندارد. هنوز به درستی مشخص نیست که علت عدم درج نام اسپانسر چیست و اینکه آیا قرار است نام مالک باشگاه در قسمت جلو پیراهن درج شود و یا آبی‌ها با اسپانسر خاصی به توافق خواهند رسید.


این سلسله ابهامات در شرایطی باعث شگفتی و تعجب شده که پیش از گفته می‌شد برای بازیکنان این تیم البسه متفاوتی در نظر گرفته خواهد شد، اما عکس‌ها و تصاویر منتشره از کیت استقلالی‌ها چیز دیگری را نشان می‌دهد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.