صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عارف: معاونین وزرا باید از بین جوانان و زنان انتخاب شوند

  • کد خبر: ۲۴۵۴۵۵
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۲
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد که معاونان وزرا باید از بین جوانان و زنان انتخاب شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهور امروز پنجشنبه در دیدار هیئت رئیسه جبهه اصلاحات گفت: دولت وفاق ملی به همیاری همه جریان های سیاسی نیاز دارد  و جوان گرایی سرلوحه اقدامات وزرای دولت خواهد بود و در شرایط فعلی تمام تلاش جریانات سیاسی و البته دولت باید احیا سرمایه اجتماعی از دست رفته باشد.

وی تاکید کرد: جبهه اصلاحات با توجه به ظرفیتی که در اختیار دارد، تلاش کند شکاف بین نسلی ایجاد شده را ترمیم کند.

عارف در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: اینکه در مقطعی گفته می‌شد دولت مسئولیت دارد، ولی اختیار ندارد؛ قابل پذیرش نیست. دولت هم اختیار دارد و هم اقتدار و طرح اینگونه مباحث باعث سوءاستفاده عده‌ای می‌شود که احیانا به دنبال موفقیت دولت نیستند.  راهبرد دولت وفاق ملی تعامل با همه جریانات سیاسی است.

وی همچنین گفت: به دنبال خالی کردن دل مردم نیستیم که بگوییم دولت چه میزان بدهی انباشته‌شده دارد؛ چراکه راهبرد ما امیدبخشی همراه با تحقق به مطالبات به حق مردم است.

معاون اول رئیس جمهور در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: یکی از وظایفم این است که دکتر پزشکیان در آرامش امور کشور را مدیریت کند و اجازه ندهم مسائل حاشیه‌ای ذهن ایشان را درگیر کند.

عارف با تاکید بر این که  دولت هیچگاه وعده تحقق نیافتنی نمی‌دهد بیان کرد: به همه وزرای پیشنهادی تکلیف کردم که معاونین وزرا باید از بین جوانان و زنان انتخاب شود و هزینه اشتباه و خطای احتمالی جوانان هم برعهده ما قرار دارد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.