صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۳ غایب سرشناس استقلال مقابل شمس آذر

  • کد خبر: ۲۴۵۴۶۱
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵
استقلال برای بازی شمس آذر قزوین ۳ غایب سرشناس دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال در بازی با شمس آذر قزوین ۳ غایب سرشناس دارد. در این بازی ابوالفضل جلالی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی استقلال نیست. خبر مصدومیت جلالی هفته پیش از سوی این رسانه منتشر شده بود و در روز‌های اخیر برخی رسانه‌های نزدیک به استتقلال سعی در تکذیب این خبر داشتند، اما در نهایت روشن شد که جلالی قطعا به بازی با شمس آذر نخواهد رسید.  

دیگر بازیکنی که در این میدان غایب خواهد بود، مهرداد محمدی است؛ بازیکنی که به دلیل مصاحبه نامناسب علیه مدیران فدراسیون فوتبال دست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را برای اعمال یک محرومیت سنگین برای او باز گذاشت.


اما نقطه شگفت انگیز در اسامی بازیکنان محروم استقلال حضور بلانکو است. این بازیکن به دلیل آنچه مشکل در ثبت قرارداد اعلام شده، بازی با شمس آذر را از دست داده است که البته این یکی ناشی از اهمال مدیران باشگاه استقلال است و روشن نیست که فرشید سمیعی که به نظر می‌رسد با تغییرات در بدنه دولت جایگاهش سست شده، به چه دلیل مقدمات حضور این بازیکن را در هفته اول فراهم نکرده است.

این اتفاق درحالی رخ داده که در تمام طول نقل و انتقالات پیش فصل صحبت از خارج شدن نام بلانکو از ترکیب استقلال و فروش به تیم دیگری نیز مطرح بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.