صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هواداران میلان چشم‌انتظار دیدن نسخه‌ای متفاوت از تیمشان در این فصل سری‌آ با هدایت پائولو فونسکا هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، میلان در نخستین بازی از فصل جدید سری‌آ از ساعت ۲۲:۱۵ شنبه، ۲۷ مرداد در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان تورینو خواهد بود.

روسونری فصل گذشته را در رتبه دوم سری‌آ به پایان رساند، اما اختلاف ۱۹ امتیازی آنها با اینتر و همچنین روند سینوسی که این تیم با هدایت استفانو پیولی داشت در نهایت باعث جدایی او و آمدن سرمربی سابق لیل روی نیمکت هدایت میلان شد. این سرمربی پرتغالی که پیش از این سابقه سرمربی‌گری در رم را هم در کارنامه داشت، حالا آزمونی دشوار را پیش رو دارد و باید بتواند دوباره میلان را به تیمی مدعی در ایتالیا و اروپا تبدیل کند. آنها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی اولویه ژیرو، مهاجم کهنه‌کار خود را از دست دادند و به جای او، آلوارو موراتا، کاپیتان تیم ملی اسپانیا را از اتلتیکومادرید به خدمت گرفتند.

به غیر از موراتا، آنها هیچ خرید بزرگ دیگری نداشتند و همین موضوع کار فونسکا را برای ایجاد تحول اساسی در روسونری دشوار خواهد کرد. بدشانسی دیگر میلان در ابتدای سری‌آ، مصدومیت ستاره آمریکایی‌اش، یعنی کریستین پولیشیچ است. این هافبک ۲۵ ساله که فرمانده میلانی‌ها در میانه میدان به شمار می‌رود، چند روز گذشته در تمرینات دچار ضرب‌دیدگی در قوزک پا شد و در آخرین بازی دوستانه پیش فصل تیمش برابر مونزا هم به میدان نرفت. پولیشیچ در آخرین تمرینات میلانی‌ها هم به صورت انفرادی مشغول کار شد تا حالا شانس زیادی برای حضور در ترکیب تیمش در نخستین بازی فصل سری‌آ نداشته باشد. در این شرایط و در حالی که فونسکا از انتظارات بالای هواداران از شاگردانش خبر دارد، مربی پرتغالی چالشی دشوار را در سری‌آ آغاز خواهد کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.