صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل شمالشرق نزاجا گفت: آزادگان با تمام وجود مقابل استکبار جهانی ایستادند و به‌عنوان مالک‌اشتر ولی‌فقیه در جنگ سخت ایستادند و به‌عنوان عمار ولایت در اسارت ایفای نقش کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ دوم احمد اکبری در دیدار با آزاده محمد میسری و حمیدرضا فراهی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان به کشور، گفت: حماسه آفرینی و پایمردی شهدا، ایثارگران و آزادگان در دوران دفاع مقدس یکی از ارکان اساسی اقتدار ایران اسلامی است و ازخودگذشتگی ایشان در دفاع از انقلاب اسلامی هرگز از اذهان مردم پاک نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: آزادگان در اوج مظلومیت و محرومیت همان بلا را بر سر صدام و بعثیان آوردند که حضرت زینب (س)، امام سجاد (ع) و یاران کاروان با عظمتش بر یزید و یزیدیان آوردند.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل شمالشرق نزاجا با تأکید بر ضرورت نشر روحیه ایثارگری و استقامت و بصیرت آزادگان در جامعه، افزود: آزادگان با تمام وجود مقابل استکبار جهانی ایستادند و به‌عنوان مالک‌اشتر ولی‌فقیه در جنگ سخت ایستادند و به‌عنوان عمار ولایت در اسارت ایفای نقش کردند.

سرتیپ دوم اکبری عنوان کرد: امروز وظیفه ما جهاد تبیین است تا بتوانیم به عنوان عمار‌ها و مالک‌اشتر‌های مقام معظم رهبری ایفای نقش کنیم.

وی اضافه کرد: استقلال و امنیت امروز کشور، مرهون پایمردی و مجاهدت‌های راست قامتانی است که در سنگر دفاع از نظام و کشور شجاعانه جنگیدند.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی با بیان اینکه آزادگان سربلند، شب‌های تلخ و پردرد اسارت در اردوگاه‌های مخوف رژیم بعثی را مردانه تاب آوردند تا جهانی را مبهوت خویش کنند، ادامه داد: کسانی که در اوج غربت و سختی، پیام امام و انقلاب اسلامی را حفظ کردند و از آرمان‌های نظام عدول نکردند، قهرمانان واقعی ملت هستند.

سرتیپ دوم اکبری با تجلیل از صبر و پایداری خانواده‌های عزیز آزادگان، گفت: بر این باورم که عزت و اقتدار هر ملتی، به مجاهدت فرزندانش بستگی دارد و استقامت عزیزان آزاده، ملت ایران را در صدر نشانده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.