صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سومین مرحله لیگ دوچرخه‌سواری استان خراسان‌رضوی در بخش پیست برگزار شد و در پایان این رقابت‌ها چهره‌های برتر معرفی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود ناصری دبیر هیئت دوچرخه‌سواری استان با اشاره به این رقابت‌ها گفت: سومین مرحله لیگ دوچرخه‌سواری استان در بخش پیست در مجموعه ورزشی ثامن‌الائمه (ع) مشهد در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگ‌سالان و پیشکسوتان برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها رکاب‌زنان شانزده تیم از شهرستان‌های مختلف خراسان‌رضوی و دو استان خراسان‌شمالی و خراسان‌جنوبی در دو ماده دو کیلومتر و سه کیلومتر به رقابت پرداختند. در پایان این رقابت‌ها در ماده دو کیلومتر پیشکسوتان محمد بهشتی، حمید یوسف‌زاده و حسن خدیوزاده به‌ترتیب اول تا سوم شدند. در سه کیلومتر بزرگ‌سالان سپهر خانی، کوروش قراگوزلو و حسین ابوترابی بر سکوی اول تا سوم ایستادند. در پایان این مسابقات و در ماده سه کیلومتر جوانان نیز عطا احدیان، محمدحسین قربانی و امیرحسین محیطی مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند. در دو کیلومتر نوجوانان سهیل رضایی، محمد بهبودی‌نیا و عرفان عمادی حائز رتبه‌های برتر شدند.

شایان ذکر است دوچرخه‌سواری خراسان‌رضوی در یک ماه گذشته توانسته است در دو رده سنی جوانان و بزرگ‌سالان در مسابقات قهرمانی پیست کشور عنوان قهرمانی را به دست آورد؛ عناوینی که نشان می‌دهد دوچرخه‌سواری استان در مسیر خوبی قرار گرفته است و باید دید در ادامه آیا خروجی این اتفاقات خوب به ظهور ملی‌پوشانی از خراسان منجر خواهد شد یا خیر.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.