صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در پی بارش های فروردین امسال؛

۱۲۴ راه در خراسان رضوی آسیب دیدند

  • کد خبر: ۲۴۵۵۷
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: بر اثر بارش‌ها و سیلاب‌های ناشی از آن در فروردین ماه گذشته ۱۲۴ راه شریانی، اصلی، فرعی و روستایی در استان متحمل خسارت شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، ابراهیم نصری افزود: از ابتدای فرودین ماه امسال طی چهار مرحله بارش‌های سیل آسا در استان افزون بر ۴۰۰ میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های حوزه حمل و نقل جاده ای خسارت وارد شد که بر اثر آنها در مجموع افزون بر ۶۰۰ کیلومتر راه و ۹۷ دستگاه ابنیه فنی استان بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد دچار خسارت شده‌اند.
وی ادامه داد: در این مدت  ۲۴۰ نفر از راهداران به صورت شبانه روزی با ۱۳۵ دستگاه ماشین آلات راهداری موفق شدند ۱۴۶ مقطع از جاده ها را  که دچار ریزش و انسداد شده بودند را در حداقل زمان ممکن بازگشایی کنند.

او اضافه کرد: آخرین دوره بارش‌ها طی ماه گذشته در روزهای  ۲۳ و ۲۴ فرودین روی داد و طی آن افزون بر ۲۵۰ میلیارد ریال خسارت به سطح راه‌ها و ابنیه فنی آنها وارد شد که از این میزان خسارت ۱۳۰ میلیارد ریال مربوط به راه‌های روستایی بوده است.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.