صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

«پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی، «تگزاس ۳» به کارگردانی سید مسعود اطیابی و «خجالت نکش۲» به کارگردانی مسعود اطیابی پرفروش‌ترین‌فیلم‌های سینما در هفته گذشته بودند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در هفته بین روز‌های شنبه ۲۰ مرداد تا جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳، فیلم «پول و پارتی» به کارگردانی سعید سهیلی توانست عنوان پرفروش‌ترین فیلم از میان دیگر آثار در حال اکران را از آن خود کند.

در خلاصه داستان این فیلم که ساعد سهیلی، پردیس احمدیه، هدی هاشمی، امیر جعفری، هادی کاظمی و… در آن ایفای نقش می‌کنند آمده است: «تو زمونه‌ای که همه عاشق پولت میشن، عاشق خونه‌ات میشن، عاشق ماشین زیر پات میشن، یکی پیدا شده عاشق خودت شده!»

اکران «پول و پارتی» از سوم مردادماه آغاز شده و فروش خوب آن هنوز ادامه دارد. این فیلم که در ۴۳۸ سالن و ۵۰۳۵ سانس اکران شده است تا این بازه زمانی توانسته بیش از ۱۱ میلیارد تومان فروش داشته باشد.

فیلم «تگزاس۳» به کارگردانی سید مسعود اطیابی، در هفته‌ای که گذشت دومین فیلم پرفروش در سینما‌های کشور بود. این فیلم در ۴۴۶ سالن و ۴۷۱۵ سانس اکران شد و فروشی بیش از ۱۰ میلیارد تومان داشت. اکران این اثر که از هشتم خرداد سال جاری آغاز شده است همچنان ادامه دارد.

پارس نماد داده‌ها

این فیلم، پس از ماجرای مجسمه‌های حاوی کوکائین در قسمت قبلی شروع می‌شود. جایی که ساسان (با بازی سام درخشانی) و بهرام (با بازی پژمان جمشیدی) باقی مجسمه‌ها را پیدا کنند تا مشکل امنیتی و گروگانگیری برطرف شود.

سومین فیلم پرفروش هفته «خجالت نکش ۲» به کارگردانی رضا مقصودی بود. این فیلم با اکران در ۳۳۸ سالن سینما و ۲۶۵۰ سانس فروشی بیش از چهار میلیارد تومان داشت.

در این فیلم که احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، بهاره کیان‌افشار، بهرنگ علوی و… ایفای نقش می‌کنند عشق، شوخی و ماجراجویی شخصیت‌های «خجالت نکش» ادامه پیدا می‌کند.

پس از این آثار، فیلم‌های «ملاقات با جادوگر» به کارگردانی جمشید بهرامیان با فروشی نزدیک به سه میلیارد تومان، «یادگار جنوب» به کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری و «در آغوش درخت» به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا با فروشی بیش از یک میلیارد تومان به‌ترتیب در جایگاه‌های بعدی پرفروش‌ترین آثار در حال اکران قرار می‌گیرند.

«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی که اکران آن هنوز ادامه دارد در جایگاه بعدی این فهرست است. پس از آن فیلم «ساعت ۶ صبح» به کارگردانی مهران مدیری است و «روزی روزگاری آبادان» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.