صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگویان کمیسیون‌های امنیت ملی و سیاست خارجی و صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، صلاحیت وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را تأیید کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ابراهیم رضایی، نماینده مردم دشتستان و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در جلسه نوبت صبح امروز (دوشنبه، ۲۹ مرداد ۱۴۰۳) مجلس، در جریان بررسی برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گزارش کمیسیون متبوع خود را به عنوان کمیسیون اصلی این وزارت‌خانه قرائت کرد.

وی عنوان کرد که صلاحیت عزیز نصیرزاده به عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح موردتأیید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی قرار گرفته است.

موافقت کمیسیون صنایع و معادن مجلس با پیشنهاد تصدی نصیرزاده برای وزارت دفاع

 زهرا سعیدی‌مبارکه، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در جلسه نوبت صبح روز دوشنبه (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) صحن مجلس، در جریان بررسی برنامه و صلاحیت عزیز نصیرزاده، وزیر پیشنهادی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گزارش کمیسیون متبوع خود را به عنوان یکی از کمیسیون‌های اصلی وزارت‌خانه مذکور در صحن مجلس قرائت کرد.

وی گفت که اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد تصدی عزیز نصیرزاده برای پست وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح موافقت کردند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.