صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

گفته می‌شود اختلاف عددی بر سر دریافت دستمزد

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اینکه دلخوری‌های مهدی هاشمی‌نسب از جواد نکونام بابت چه مسائلی است، این روز‌ها به یک سوال مهم و کلیدی تبدیل شده است. برای بسیاری این پرسش به وجود آمده که چه طور یار غار جواد نکونام درسال‌های اخیر که همواره در کنارش بود، به یکباره از کادر فنی استقلال جدا شد و به همکاری چند ساله خود پایان داد؟!

هاشمی‌نسب طی ۴۸ ساعت اخیر مصاحبه‌های متعددی درباره اختلافاتش با نکونام انجام داده و مستقیم و غیرمستقیم پیرامون مسائلی که میان خودش و نکونام درجریان بوده حرف‌هایی به زبان آورده است. اما اصل ماجرای اختلاف او با نکونام برمی‌گردد به پیشنهاد مالی که هاشمی‌نسب ابتدای فصل به مدیران باشگاه استقلال داده است.


درجلسه‌ای که هاشمی‌نسب با مدیران استقلال داشته خواستار دریافت ۶ میلیارد تومان دستمزد برای یک فصل می‌شود که درآن جلسه مسئولان باشگاه استقلال قبول می‌کنند چنین دستمزدی به این مربی پرداخت شود، اما مدیران استقلال با بررسی بیشتر به این نتیجه می‌رسند که برای اعضای کادر فنی نمی‌توانند مبلغی بیش از ۴ میلیارد تومان برای یک فصل دستمزد تعیین کنند.

دلیل این تصمیم هم رعایت سقف قرارداد بود که به اطلاع هاشمی نسب رسید، اما مربی استقلال درنهایت قبول نکرد که با این دستمزد به مربیگری در استقلال ادامه دهد.

 البته هاشمی‌نسب درمصاحبه‌های خود تاکید کرد که مشکلش با باشگاه برسر دستمزد نبوده و شاید به نوعی این مربی عقب نشینی باشگاه استقلال از توافق اولیه را یک بی احترامی تلقی کرده و به این ترتیب به همکاری پایان داده است.

ظاهرا هاشمی نسب از مدیران استقلال انتظار داشته پای حرفی که می‌زنند بایستند، اما باشگاه نیز در تحقیقات بیشتر به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند مبلغ بیشتری هزینه کند که این موضوع نیز خود قابل تامل است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.