صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جانشین فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۲۸ متهم در طرح کنترل پایانه مسافربری امام رضا (ع) مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمد چراغ اظهارداشت: در آستانه اربعین حسینی مرحله‌ای دیگر از طرح اقتدار امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با عاملان سرقت ها، قاچاقچیان کالا و خرده فروشان موادمخدر در پایانه مسافربری امام رضا (ع) شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ۲۴ ساعته ماموران کلانتری پایانه امام رضا (ع)، به همراه تیم‌هایی از یگان امداد و پلیس‌های تخصصی، سطح پایانه مسافربری و خیابان‌های اطراف آن را پاکسازی کردند.

این مقام انتظامی گفت: در این راستا ماموران انتظامی مشهد ۲۸ متهم به سرقت، خرده فروش و قاچاقچی کالا را دستگیر و ۴ پاتوق را به علت توزیع موادمخدر پلمب کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد اظهارکرد: در این طرح ۱۶ فقره انواع سرقت، یک کیلو و ۸۴ گرم انواع مواد مخدر، ۱۸۰ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد کشف، ۲ خودرو، ۴ دستگاه موتورسیکلت توقیف و مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل؛ سیگار، کولر گازی، جاروبرقی، ظروف آشپزخانه و گازوئیل قاچاق به ارزش بالغ بر ۵ میلیارد ریال کشف شد.

چراغ با اشاره به استمرار طرح‌های اقتدار امنیت اجتماعی در شهر مشهد و تاکید بر مشارکت شهروندان در برقراری امنیت پایدار با رعایت نکات پیشگیرانه خاطرنشان کرد: مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند پلیس اجازه هنجار شکنی را به کسی نخواهند داد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.