صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رسانه صهیونیستی اینترنشنال ادعا کرده که ایران توانسته اسرائیلی‌ها را تشویق به جاسوسی برای ایران کند.

به گزارش شهرآرانیوز، کارشناس این شبکه فراتر از ادعای فوق می‌گوید؛ ایران توانسته با استخدام شهروندان ساده‌ای که فریب جمهوری اسلامی را خورده، اطلاعاتی از مراکز خرید، مراکز تسلیحاتی، کارخانه‌ها و... به دست بیاورد.

سازمان امنیت داخلی رژیم [شین‌بت]هم اطلاعیه صادر کرده که ایران در رسانه‌های اجتماعی، اسرائیلی‌ها [مشابه کاری که رژیم جعلی در حوادث ۱۴۰۱ در ایران انجام می‌داد]را جذب می‌کند.

بازداشت یک جوان صهیونیست با اتهام تشویق به کودتای نظامی با حمایت ایران

در همین حال رسانه‌های رژیم صهیونیستی از بازداشت یک جوان صهیونیست با ادعای ارتباط با نهادهای امنیتی و اطلاعاتی ایران در عمق سرزمین های اشغالی خبر می‌دهند.

گفته می‌شود عدن دبس، جوان ‌۳۰ ساله صهیونیست مدیریت یک هسته اقدامات ضد امنیتی در فلسطین اشغالی را با هدایت و راهبری نهادهای امنیتی و اطلاعاتی ایران بر عهده داشته است.

فرد مزبور متهم است که با همکاری دستگاه‌های امنیتی ایران تابلوهایی حامل پیام تشویق به کودتای نظامی را با هدف ایجاد شکاف در میان شهرک نشینان صهیونیست پس از انتشار، در معابر عمومی شهر پتخ تیکواه آویزان کرده است.

دبس که ساکن شهر رمت گن است علاوه بر این به تبلیغ فعالیت‌های یک گروه تلگرامی تحت عنوان «ارتش خلق» متهم است که در آن سایر شهرک‌نشینان و نظامیان ارتش اسرائیل را تشویق به اجرای کودتا علیه کابینه رژیم صهیونیستی می‌کرده است.

اسرائیلی‌ها می‌گویند: این جوان صهیونیست در ازای فعالیت‌های چهار ماه اخیر خود با نهادهای امنیتی ایران پاداش‌های مالی خود را از طریق رمزارز دریافت کرده است.

شیراه نیر، وکیل این جوان صهیونیست اتهامات مطرح شده از سوی نهادهای امنیتی اسرائیل علیه موکل خود را رد و بر بی گناهی وی تاکید کرد.

دستگیری این جوان صهیونیست در میان غفلت و عدم رصد دستگاه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و تنها زمانی میسر شد که مادر وی اقدام به تماس با نهادهای اطلاعاتی اسرائیل و معرفی فرزند خود کرده است تا بار دیگر ضعف و آسیب پذیری دستگاه‌های امنیتی این رژیم در مواجهه با اشراف اطلاعاتی محور مقاومت آشکار شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.