صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هالی بری بازیگر رنگین پوست سینما به دنبال کارگردانی فیلمی سینمایی است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «زن گربه‌ای» با بازی «هالی بری» در نقش اصلی یک اکشن ابرقهرمانانه بود که بیست سال قبل، نمایش فاجعه بار در جدول گیشه نمایش سینما‌های جهان داشت.

این فیلم نه تنها نتوانست تماشاگران سینما را جذب خود کند، بلکه جایزه بدترین بازیگر زن سال را برای هالی بری در مراسم جوایز توت فرنگی/ رازی به همراه آورد.

حالا به مناسبت بیستمین سال اکران عمومی فیلم، بری در رابطه با احساساتش نسبت به این فیلم صحبت کرده است.

به گفته بری: «من این فیلم را خیلی دوست دارم و با وجود شکست سخت تجاری و نگاه منفی منتقدان به آن، فکر می‌کنم فیلم بسیار خوبی بود. آن را به باد انتقاد گرفتند و ذره‌ای به آن رحم نکردند. به نظرم در حق این فیلم جفا شد! «زن گربه‌ای» به آن بدی که ادعا می‌شد نبود و چیز‌های قابل دفاع زیادی داشت.»

این بازیگر از اینکه جوانان امکان تماشای مجدد «زن گربه‌ای» در اینترنت را دارند، بسیار خوشحال است و ادامه می‌دهد: «متوجه شدم که آن را دوست دارند و این مسئله بسیار خوشحالم می‌کند. می‌بینم که جوانان امروزی برعکس تماشاگران آن دوره، مشکلی با فیلم و شیوه داستانگویی آن ندارند.»

ظاهرا همین نکته باعث شده تا بری به فکر ساخت قسمت تازه‌ای از «زن گربه‌ای» بیفتد و این بار می‌خواهد خودش پشت دوربین قرار گیرد تا حق مطلب را در رابطه با ماجراجویی‌های کاراکتر منفی و نفرین شده کن وومن ادا کند.

او می‌گوید: «اگر پشت دوربین قرار بگیرم دقیقا می‌دانم که چه کار باید بکنم و داستان را به چه نحوی تعریف کنم. من تجربه لازم را در این زمینه کسب کرده‌ام و می‌خواهم آن را به نمایش بگذارم.»

صحبت‌های هالی بری هنوز واکنشی از طرف تهیه‌کنندگان «زن گربه‌ای» به همراه نداشته و معلوم نیست آنها چه نظری در این رابطه دارند.

بری طی هفته گذشته اکشن ماجراجویانه و جاسوسی «اتحادیه» را در کنار مارک والبرگ در پخش استریم و دیجیتالی داشت. استقبال از این فیلم در بین تماشاگران خانگی خوب و بالا بوده است.

منبع: صبا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.