صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ریسک پرسپولیس برای محمدی | هندوانه سربسته

  • کد خبر: ۲۴۶۵۰۱
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
مدافع‌چپ پرسپولیسی‌ها در فصل‌های گذشته روند نزولی داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس پس از کش‌وقوس‌های فراوان درنهایت به بهترین شکل ممکن جای خالی عبدالکریم حسن را در دفاع‌چپ پر کرد. سرخ‌ها که مذاکراتی را با میلاد زکی‌پور، یحیی عطیه، ناگی و... انجام داده بودند، درنهایت سراغ گزینه‌ای رفتند که قلبش هم با این تیم است. میلاد محمدی که نزدیک یک دهه پیش و زمانی که داشت به فوتبال ایران معرفی می‌شد، همراه مهرداد خودشان را پرسپولیسی دوآتشه معرفی کرده بودند، برخلاف برادرش نشان داد حرف و عملش یکی است و در یکی از برهه‌های حساس زمانی پیراهن سرخ را به تن کرد.
با این همه، بررسی کارنامه محمدی در سال‌های گذشته به‌خوبی نشان می‌دهد که مدافع جدید پرسپولیس چندسالی است در سراشیبی قرار دارد و حضورش در

نیمه قرمز پایتخت به‌نوعی ریسک محسوب می‌شود. میلاد فوتبالش را از تیم راه‌آهن شروع کرد و پس از آن راهی خنت بلژیک شد. مدافع چپ فوتبال ایران در ادامه راهی یونان شد و در تیم آاک‌آتن عضویت داشت که از همان زمان نزولش شروع شد و درنهایت تصمیم به ترک این باشگاه گرفت و به ترکیه رفت تا برای آدانا اسپور به میدان برود.

محمدی، بدترین بازیکن فصل آدانا!

میلاد محمدی فصل پیش نمرات خوبی دریافت نکرد و حتی جزو سه بازیکن ضعیف این باشگاه از لحاظ عملکرد بود. این روند امسال کمی بهتر شد و میلاد در دو بازی ابتدایی سوپرلیگ ترکیه ۱۸۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد و درمجموع نمره ۶.۷ را هم به خود اختصاص داد. اولین بازی آدانا با فنرباغچه و دومین مسابقه هم با ریزه‌اسپور بود که هردو بازی با شکست آدانا همراه بود و درنهایت این تیم در جدول نوزده‌تیمی سوپرلیگ ترکیه در رده هجدهم ایستاده است! البته مدافع‌چپ جدید پرسپولیس در این مدت برای تیم‌ملی فوتبال ایران هم به میدان رفته و یکی از مهره‌های ثابت این تیم در رقابت‌های مختلف بوده است. حالا به نظر می‌رسد حضور نه‌ساله محمدی در فوتبال اروپا به کار گاریدو و تیمش بیاید.

جدایی رایگان از آدانا!

خرید جدید پرسپولیسی‌ها با باشگاه ترکیه‌ای قرارداد داشت و در صورت جدایی، سرخ‌پوشان باید برای صدور رضایت‌نامه این بازیکن مبلغی را پرداخت می‌کردند، اما یکی از رسانه‌های نزدیک به باشگاه آدانادمیر مدعی شده است که این بازیکن به‌صورت رایگان از تیم ترکیه‌ای جدا شده است و باشگاه پرسپولیس و شخص بازیکن هیچ هزینه‌ای بابت صدور رضایت‌نامه پرداخت نکرده‌اند. گفته می‌شود محمدی مطابق بندی که در قراردادش وجود داشته، توانسته است از آدانادمیر جدا شود. او تنهابازیکنی نبوده که از این باشگاه ترکیه‌ای جدا شده است. پیش از او بادو ندینگه، یونس بل هاندا، یوناس اسونسون، بنجامین استامبولی، کوین رودریگز و فردریک گلدبراندسن نیز از این تیم جدا شده بودند.

جزئیات توافق محمدی با پرسپولیس

به نظر می‌رسد مدیران باشگاه پرسپولیس به محمدی اعلام کرده‌اند برای انتقال او به پرسپولیس رقمی در حدود ۸۰۰ هزار دلار در نظر گرفته‌اند و این رقم مجموع پولی است که به محمدی و باشگاه آدانا خواهد رسید. در این بین محمدی به مدیران سرخ‌پوش اعلام کرده است خودش رضایت‌نامه‌اش را از تیم ترکیه‌ای می‌گیرد و در عوض همه ۸۰۰ هزار دلار را خودش دریافت می‌کند که با موافقت مدیران پرسپولیس همراه شده است. دفاع‌چپ جدید سرخ‌ها که براساس بندی در قراردادش توانست به‌صورت یک‌طرفه قراردادش را با آدانااسپور فسخ کند، درنهایت همه رقم توافق را در جیبش گذاشت تا با عددی نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان پیراهن تیم محبوبش را به تن کند. البته توافق محمدی با پرسپولیسی‌ها دوساله است و به همین دلیل به نظر می‌رسد قرارداد با محمدی معامله‌ای دوسربرد برای درویش و تیم تحت مدیریتش خواهد بود.

محمدی سهمیه خارجی‌ها را کم نکرد

حضور محمدی در پرسپولیس بسیاری از هواداران این تیم را نگران کرد که شاید محمدی به‌عنوان سهمیه خارجی به تیم اضافه شده باشد، اما با توجه به قانون جدید نقل‌وانتقالات، این اتفاق رخ نداده است. باتوجه به اینکه یک سهمیه خارجی بابت نبیل باهویی از پرسپولیس کم شده و این تیم گولسیانی، اورونوف، گندوز و العملود را دارد، حالا سرخ‌ها می‌توانند با حفظ سهمیه خارجی‌شان باتوجه به جذب میلاد محمدی، برای تقویت تیمشان در پست مهاجم اقدام کنند و پنجمین بازیکن خارجی را به تیمشان بیاورند.

نبرد با تراکتور، اولین بازی محمدی؟

حضور محمدی در آخرین مسابقه تیم آدانا باعث شده است تا او از لحاظ بدنی آمادگی لازم را داشته باشد و همین اتفاق باعث شده است تا خیلی‌ها معتقد باشند گاریدو از همین بازی هفته دوم مقابل تراکتور به مدافع جدید تیمش اعتماد خواهد کرد و او را در ترکیب اصلی قرار خواهد داد. از طرف دیگر همه به‌خوبی می‌دانند که محمدی از لحاظ اخلاقی و اجتماعی خیلی زود جایش را در تیم جدید پیدا می‌کند و مورد پذیرش دیگربازیکنان و هم تیمی‌ها قرار می‌گیرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.