صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جهانبخش در راه روسیه؟

  • کد خبر: ۲۴۶۵۴۳
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
رسانه‌های روسی خبر دادند که باشگاه دینامومسکو روسیه به دنبال جذب علیرضا جهانبخش است.

به گزارش شهرآرانیوز، با وجود آغاز فصل فوتبالی در اروپا، اما هنوز مقصد نهایی علیرضا جهانبخش برای فصل جدید مشخص نشده است. کاپیتان تیم ملی ایران پس از آنکه جدایی خود را از فاینورد اعلام کرد، در حال مذاکره با باشگاه‌های مختلفی بوده ولی هنوز تیم بعدی خود را انتخاب نکرده است.

این بازیکن در مصاحبه‌ای که روز‌های اخیر با یک رسانه هلندی داشت، مدعی شد که حداقل دو تا سه سال دیگر قصد دارد تا به حضور در فوتبال اروپا ادامه دهد. او گفته بود که تمایل دارد تا در یکی از لیگ‌های سری آ و یا بوندس لیگا بازی کند، اما اکنون خبری درباره احتمال حضور او در لیگ روسیه منتشر شده است.

با اعلام رسانه‌های روسی، باشگاه دینامو مسکو به دو وینگر علاقه‌مند است. طبق گزارش "اسپورت - اکسپرس"، این باشگاه مسکویی در حال بررسی امکان جذب آرتور گومس از باشگاه کروزیرو است. این بازیکن ۲۶ ساله برزیلی آماده است تا در روسیه بازی کند، اما تا کنون توافقی حاصل نشده است.

به عنوان گزینه جایگزین، علیرضا جهانبخش نیز مدنظر دینامو مسکو قرار دارد. این بازیکن ۳۱ ساله تیم ملی ایران به‌تازگی به عنوان بازیکن آزاد فاینورد را ترک کرده است. او پیش از این در تیم‌های برایتون، آزد آلکمار و چند باشگاه دیگر نیز بازی کرده است.

اسپورت – اکسپرس در پایان و با بررسی رزومه جهانبخش در فصل قبل نوشته است: در فصل ۲۰۲۳/۲۴، این وینگر ۱۶ بازی در اردیویسه انجام داد و ۲ پاس گل به ثبت رساند.

باید دید که بالاخره علیرضا جهانبخش چه تیمی را به عنوان مقصد جدید خود انتخاب خواهد کرد. او پیش از این نیز پیشنهاد‌هایی برای بازگشت به لیگ برتر ایران را رد کرده بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.