صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیته تکریم و استقبال از زائران دهه آخر صفر شهرداری مشهدمقدس از تدابیر ویژه شهرداری مشهد برای برگزاری باشکوه همایش جاماندگان اربعین از میدان ۱۵ خرداد تا حرم مطهر رضوی در روز اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد باغبان در سومین جلسه ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد به تشریح برنامه جاماندگان اربعین پرداخت و اظهار کرد: در دهه آخر صفر فعالیت‌ها به صورت رویداد محور پیگیری خواهد شد و پیرامون همین موضوع جلسات مختلفی با ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف برگزار شده است.

وی افزود: همایش باشکوه پیاده‌روی جاماندگان اربعین از میدان ۱۵ خرداد تا حرم مطهر رضوی با حضور آحاد مختلف مردم و هیئات مذهبی برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته تکریم و استقبال از زائران دهه آخر صفر شهرداری مشهد، تصریح کرد: در همین راستا پیش بینی نصب ۵۰ بیلبورد و ۷۰ استرابورد شهری در سراسر شهر مشهد شده و در این مراسم از مداحی و سرود گروه‌های مختلف استفاده خواهد شد.

باغبان خاطر نشان کرد: پیش بینی برپایی موکب‌های پذیرایی و فرهنگی از میدان ۱۵ خرداد تا چهارراه دانش با حضور مساجد و هیئات مذهبی شده که زیرساخت لازم این مورد توسط شهرداری مشهد آماده خواهد شد و سایر خدمات توسط ارگان‌های مختلف ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی سازمان ترافیک شهرداری مشهد مقرر شده که خطوط اتوبوسرانی و مترو منتهی به مسیر پیاده‌روی، رایگان شود و همچنین تمهیدات لازم ترافیکی در روز مراسم اتخاذ شود.

رئیس کمیته تکریم و استقبال از زائران دهه آخر صفر شهرداری مشهد، خاطر نشان کرد: در این مراسم برای فضا آرایی از ۵۰ قاب داربستی، ۵۰۰ بیرق، ۵۰ پرچم بزرگ، ۵۰۰ پرچم سردرب و ستونی و ۱۰ هزار متر ریسه بندی استفاده خواهد شد.

باغبان بیان کرد: مواکب حاضر در این مسیر در چهار دسته پذیرایی و اطعام، خدمات هنری و آیینی، مشاوره مذهبی و خدمات فرهنگی و برنامه‌های فرهنگی کودکان و نوجوانان ارائه خدمت خواهند کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.