صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون وزیر ورزش و جوانان کشور گفت: خراسان‌رضوی به کارگاهی تبدیل شده برای توسعه و تجهیز اماکن ورزشی که از مهم‌ترین فاکتور‌های فعالیت وزارت ورزش است تا بتواند در سال‌های آتی کمک‌حال ورزش کشور باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمحمدشروین اسبقیان در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون پزشکی‌ورزشی که امروز (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) در مشهد، برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجمع عمومی فدراسیون پزشکی‌ورزشی کشور در مشهد و در کنار بارگاه ملکوتی برگزار شد و روند مجمع به‌خوبی پیش رفت. گزارش حسابرس و خزانه‌داری موردتأیید اعضای مجمع قرار گرفت و مواردی را رئیس فدراسیون مطرح کردند که باید هماهنگی‌های لازم وزارت ورزش و کارشناسان این وزارت انجام شود که قرار شد جلسات تخصصی برگزار و نتیجه اعلام شود.

وی افزود: از وظایف مهم فدراسیون پزشکی‌ورزشی پیشگیری از  آسیب‌های ورزشی، پیشگیری از استفاده از دارو‌های محرک و درمان آسیب‌دیدگی‌های ورزشی است. توصیه من به ورزشکاران جوان ما این است که حتماً تحت نظر مربیان متخصص تمرین کنند، برای مصرف دارو‌های انرژی‌زا و مکمل با هیئت پزشکی‌ورزشی هماهنگی لازم را داشته باشند؛ چراکه مصرف بی‌رویه از هرگونه دارو اثرات سوء و جبران‌ناپذیری دارد. مکمل‌هایی که باشگاه‌های ورزشی استفاده می‌کنند معمولاً بدون مشورت با پزشکان ورزشی بوده که قطعاً آسیب‌زاست؛ حتماً نظارت بر اماکن ورزش در دستورکار ادارات ورزش و جوانان قرار گرفته و اگر تخلفی صورت می‌گیرد، باجدیت تذکر داده و برخورد لازم را انجام می‌دهند.

معاون وزیر ورزش در خصوص مجموعه شش‌هزارنفری ثامن، اعلام کرد: طی بازدیدی که داشتم، روند پیشرفت این مجموعه مطلوب بوده و در حال حاضر نازک‌کاری در حال انجام است و در کنار آن، سالن چندمنظوره توسط شرکت توسعه و تجهیز احداث می‌شود. همچنین از استودیو ورزشی بازدید کردم. خراسان‌رضوی به کارگاهی برای توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تبدیل شده است. این پروژه که می‌تواند در سال‌های آتی، کمک‌حال ورزش کشور در امر برگزاری مسابقات و میزبانی‌های مهم باشد، بعد از ۱۸ سال بلاتکلیفی، طی یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.