صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

با رای اعتماد نمایندگان مجلس دوازدهم به تمامی وزرای کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم، دولت پزشکیان به رکورد دولت اصلاحات رسید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ با رای قاطع و همه جانبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، رکورد جدیدی از اعتماد به دولت در تاریخ جمهوری اسلامی به وقوع پیوست.

نمایندگان خانه ملت با رای اعتماد به تمامی وزرای پیشنهادی، کابینه «وفاق ملی» مسعود پزشکیان را راهی پاستور کردند تا بعد از ۲۳ سال، بار دیگر تمام وزرا رای اعتماد بگیرند.

پیش از این، تنها دولت دوم سید محمد خاتمی بود که تمام وزرای پیشنهادی اش از نمایندگان مجلس ششم رای اعتمادگرفته و راهی پاستور شده بودند. در آن زمان نیز، محمدرضا عارف معاون اول دولت خاتمی بود و مسعود پزشکیان نیز، وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت اصلاحات بود و اینک پس از ۲۳ سال، بار دیگر عارف معاون اول دولت و مسعود پزشکیان نیز رئیس دولت چهاردهم شده اند.

گفتنی ست؛ در جلسه رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده با ۲۸۱ رای و دکتر محمدرضا ظفرقندی با ۱۶۳ به ترتیب، بیشترین و کمترین آرا را به خود اختصاص دادند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.