صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مرکز ارتباطات ستادکل نیرو‌های مسلح، در اطلاعیه‌ای ادعایی درباره علت سقوط بالگرد آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی با عنوان «عامل سقوط بالگرد شهید رئیسی چه بود؟» را قویاً تکذیب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرکز ارتباطات ستاد کل نیرو‌های مسلح، در اطلاعیه‌ای ادعای یک خبرگزاری درباره علت سقوط بالگرد آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی با عنوان «عامل سقوط بالگرد شهید رئیسی چه بود؟» را قویاً تکذیب کرد.

مرکز ارتباطات رسانه و تبلیغات دفاعی در واکنش به ادعای یک خبرگزاری به نقل از «منبع آگاه امنیتی!» اعلام کرد، آنچه در این خبر آمده مخدوش و از اعتبار ساقط است.

پیش‌تر مرکز ارتباطات ستاد کل نیرو‌های مسلح، به عنوان متولی و مسئول انتشار اخبار بررسی این حادثه، در دو بیانیه جداگانه به ابعاد و دلایل سقوط بالگرد اشاره کرده بود. آنچه که در خبر ادعایی فارس در خصوص حضور دو نفر در بالگرد برخلاف پروتکل‌های امنیتی آمده و از آن به عنوان یکی از عوامل سقوط بالگرد که قدرت کشش کافی برای تنظیم ارتفاع پروازی نداشته، یاد شده است، از اساس کذب می‌باشد.

لازم است رسانه‌ها در انتشار اخبار دفاعی، امنیتی و انتظامی ضمن هماهنگی با این مرکز دقت نموده و صحت را فدای سرعت نکنند و زمینه سو استفاده دشمنان را فراهم نسازند.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.