صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده قرارگاه اربعین در مرز چذابه و معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: با اینکه سازمان اتوبوس‌رانی مشهد برای اولین سال در مرز چذابه به خدمت‌رسانی و جابه‌جایی زائران پیاده پرداخته است، از روش‌های بسیار خوبی استفاده کرده که این امر مورد استقبال و تمجید مدیران استان خوزستان و زائران اربعین حسینی قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد خانچی با اعلام این خبر، اظهار کرد: با اینکه سازمان اتوبوس‌رانی مشهد برای اولین سال در مرز چذابه به خدمت‌رسانی و جابه‌جایی زائران پیاده پرداخته است، از روش‌های بسیار خوبی استفاده کرده که این امر مورد استقبال و تمجید مدیران استان خوزستان و زائران اربعین حسینی قرار گرفته است. ازاین‌رو تمایل داریم اربعین سال آینده نیز این سازمان در مرز چذابه خدمات‌رسانی کند.

همچنین پوریا محمدیان‌یزدی، معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد، گفت: در این مدت، سازمان اتوبوس‌رانی مشهد با ۱۲۵ دستگاه اتوبوس و حدود ۴۰۰ اتوبوس‌ران و نیروی فنی پشتیبانی به جابه‌جایی زائران پیاده اربعین در مرز چذابه اقدام کرده است.

در ادامه محسن شریعتی، مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد، عنوان کرد: با توجه به اینکه دهه پایانی صفر را در پیش داریم؛ بلافاصله پس از پایان روز اربعین حسینی، اتوبوس‌ها به سمت مشهد عازم خواهند شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.