صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حذف سهرابیان از ترکیب استقلال قوت گرفت

  • کد خبر: ۲۴۶۷۷۴
  • ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
خبر‌های رسیده از باشگاه استقلال حکایت از حذف نام آرمین سهرابیان از فهرست استقلال دارد. به این بازیکن گفته شده تتوی روی پایش را قبل از بازگشت دوباره پاک کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، خبر‌های رسیده از تمرین استقلال حاکی از آن است که آرمین سهرابیان از ترکیب اصلی این تیم کنار گذاشته شده است. حتی گفته می‌شود برای بازی با ملوان نام این بازیکن از فهرست کلی تیم نیز خارج خواهد شد تا مشکلش برطرف شود.


سهرابیان در جلسه‌ای که در فدراسیون فوتبال داشته تعهد داده تتوی روی پایش را به هر شکل ممکن از بین ببرد. ظاهرا تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد سهرابیان مجوزی برای حضور در ترکیب استقلال نخواهد داشت و فدراسیون فوتبال مانع از حضور این بازیکن در ترکیب تیمش خواهد شد.

در همین راستا نیز شنیده‌ها حکایت از آن دارد که امیر قلعه‌نویی پیش‌تر نام سهرابیان را به دلیل همین مسائل از لیست تیم ملی کنار زده بود.

حالا باید دید مدافع استقلال آیا پای حرف خود می‌ایستد یا باشگاه ناچار خواهد شد اقدامات دیگری در راستای آرام کردن اوضاع انجام دهد.

به ازای هر بازی محرومیت یا غیبت سهرابیان به دلیل تتوی زشت روی پایش نیز باشگاه استقلال مبلغی از قرارداد این بازیکن کسر خواهد کرد و این موضوع به اطلاع سهرابیان رسیده است.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.