صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بر اساس شنیده‌ها از فدراسیون فوتبال مهرداد محمدی مورد عفو یا تخفیف در جریمه قرار نخواهد گرفت و به طور قطع از حضور در دربی محروم خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهرداد محمدی این روز‌ها در فرم بدنی مطلوب قرار دارد و به گفته نزدیکان به تمرین استقلال از آمادگی کامل برای حضور در ترکیب استقلال برخوردار است.  

محمدی، اما تا پایان هفته ششم از حضور در ترکیب استقلال محروم است و باشگاه استقلال با وجود تلاش‌هایی که در روز‌های اخیر برای بخشش این بازیکن انجام داده، اما موفق نشده مجوز حضور این بازیکن در ترکیب اصلی را در یافت کند.


به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مهرداد محمدی شش جلسه از حضور در ترکیب استقلال محروم است و تلاش‌هایی که در راستای بخشش این بازیکن انجام شد به نتیجه نرسید.

گفته می‌شود اگر مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال از اختیارات قانونی خود استفاده کرده و این بازیکن را که علیه ارکان فوتبال ایران اظهارات تند و عجیبی به زبان آورد، مورد بخشش قرار دهد، محمدی می‌تواند در ترکیب استقلال بازی کند.

استقلال هفته ششم با پرسپولیس بازی دارد و بر اساس این محرومیت مهرداد محمدی حضور در ترکیب تیمش را در این بازی از دست خواهد داد و نمی‌تواند استقلال را در این میدان همراهی کند.  

اگر مهرداد محمدی به دربی می‌رسید بعد از سال‌ها شاهد تقابل دو برادر در دربی رو به روی هم بودیم اما قرار نیست چنین تقابلی رخ دهد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.