صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

واکنش بیرانوند به حضور غیر قانونی مقابل پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۴۶۸۶۰
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳
درحالی که بعد از بازی پرسپولیس و تراکتور خبر‌هایی درباره شکایت مهمان از دروازه‌بان میزبان به گوش رسید، اما بیرانوند منکر هرگونه مشکلی درحضورش مقابل پرسپولیس شده و بازی مقابل تیم سابق را قانونی می‌داند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از تساوی پرسپولیس و تراکتور شایعاتی پیرامون شکایت باشگاه پرسپولیس از دروازه‌بان سابق خود به گوش رسید. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان کنونی باشگاه تراکتور و گلر سابق پرسپولیس، اما هرگونه تخلفی را در پیوستن خود به تراکتور تکذیب کرده است.

بیرانوند درباره شایعه محرومیت به دلیل فسخ غیرقانونی این واکنش را نشان داد: «من صد درصد قانونی قراردادم را فسخ کردم و مشکلی نداشتم. وقتی مشکلی نداشتم ناراحت نیستم. امیدوارم زودتر رای را اعلام کنند. من مطمئن هستم که فسخم قانونی بوده و تعین وضعیت هم آگاده هستند. فسخ من قانونی است و کسی برای من فشار نیاورده است. امیدوارم زودتر رای را اعلام کنند.»

بیرانوند درحالی این اظهارات را به زبان آورده که از فدراسیون فوتبال نیز خبر می‌رسد رایی که اعلام خواهد شد مشکلی برای تداوم حضور این دروازه‌بان در ترکیب تراکتور ایجاد نخواهد کرد و ظاهرا بیرانوند نیز به دلیل آگاهی از این مسئله با قدرت اعلام کرده محرومیتی در انتظارش نخواهد بود. 

گفته می‌شود بعد از پایان هفته سوم رای نهایی اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.