صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ار ۲ حادثه تصادف و واژگونی خودرو که امروز به طور جداگانه در کلات و جاده مشهد به سرخس خراسان رضوی رخ داد با ۱۲ مصدوم خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد علیشاهی با اعلام این خبر افزود: در حادثه نخست بر اثر واژگونی خودروی سواری تیبا که حوالی ساعت ۶ امروز در کیلومتر ۸۵ محور مشهد به سرخس رخ داد، ۶ نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه بیان کرد: حادثه دیگر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۴۰۵ است که حوالی ساعت ۱۱ امروز در شهرستان کلات رخ داد و این حادثه نیز ۶ مصدوم در پی داشت.

علیشاهی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد و تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان کلات منتقل شدند.

وی ادامه داد: ۲ نفر از مصدومان به دلیل بدحالی، مجدد از بیمارستان کلات با اورژانس هوایی مشهد به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۸ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه‌روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.