صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم دعوت کرد تا در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی شرکت کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم دعوت کرد تا در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی شرکت کنند و اوج سیاسی‌بودن اربعین را فریاد بزنند.

در بخش‌هایی از این اطلاعیه آمده است:

«نوای نینوائیان در آسمان اربعین طنین انداز است و خیل عظیم مشتاقان وصال محبوب، رهسپار زیارت ۷۲ لاله سرخ صحرای کربلا هستند و کوچه پس کوچه‌های شهر و دیارمان لبریز از ترنم اشک شوق و حسرت شیفتگان جامانده از کاروان زائران کربلای معلا است که آماده حضور در مراسم اربعین هستند.

اکنون زینب (س) این اسطوره پیام‌رسان سرزمین نینوا در چهلمین روز شهادت عزیزانش بر تربت برادران و فرزندان و یاران و انصارش حاضر شده و عاشقان حسینی از سراسر این کره خاکی برای همدردی و هم‌نوایی با او راهی کربلا شده‌اند و ما جاماندگان کوی عشق که دل و جان‌مان از این هجران می‌سوزد در روز اربعین گرد هم می‌آییم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از همه آرزومندان زیارت کربلا دعوت می‌کند تا با کاروان جا ماندگان اربعین حسینی همراه و در این اجتماع عظیم نیز جنایت بزرگ رژیم صهیونیستی در انواع پلیدی‌ها علیه بشریت و فلسطین را محکوم و برای حمایت از فلسطین مظلوم و به نیت نابودی رژیم کودک‌کش اسرائیل در سراسر کشور با حضور خود در این روز، نمو و شکوفایی و اوج سیاسی بودن اربعین را فریاد زنند.»

گفتنی است راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در مشهد مقدس، از ساعت ۸ صبح روز اربعین با قرائت زیارت اربعین در میدان ۱۵ خرداد آغاز می‌شود و سپس پیاده‌روی به سمت حرم مطهر امام رضا (ع) آغاز خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.