صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

الکسیس گندوز با عملکرد موفقش برابر تراکتور نشان داد که می‌تواند خیال پرسپولیسی‌ها را برای سنگربانی از دروازه یان تیم راحت کند.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، پنجشنبه شب مهمان تراکتور در ورزشگاه یادگام امام تبریز بود که در نهایت توانست با گل دقیقه نودی العملود بازی را به تساوی بکشاند و از اولین شکست فصل خود فرار کند.

اما نقطه قوت این بازی برای پرسپولیسی‌ها، واکنش‌های انفرادی و تماشایی الکسیس گندوز، سنگربان سرخ‌پوشان بود که در چندین موقعیت اشتباه مدافعان را با واکنش‌های به‌موقع و سریع خود جبران کرد.

تراکتور پس از به ثمر رساندن گل اول خود، حملات خود را روی دروازه سرخ‌پوشان ادامه داد تا اختلاف را بیشتر کند، اما این الکسیس گندوز بود که توانست از دروازه پرسپولیس به خوبی حفاظت کند تا اختلاف سرخ‌ها بیشتر نشود.

قرارداد ۳ ساله و ۲ میلیون دلاری گندوز با سرخ‌ها در ابتدای فصل حاشیه‌ساز شده بود. قرارداد بالا با یک گلر خارجی که هیچ شناختی از او وجود نداشت، پرسپولیسی‌ها را نگران کرده بود که داستان رادوشویچ دوباره تکرار شود، اما گندوز در همین ابتدای فصل و خیلی زود خودی نشان داد تا خیال پرسپولیسی‌ها را هم از عقد قراردادی بلندمدت راحت کند و هم نشان دهد که دروازه پرسپولیس پس از بیرانوند، می‌تواند باز هم تضمین شود و گلری مطمئن درون چارچوب سرخ‌های پایتخت بایستد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.