صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده ولی فقیه در کشور عراق تلاش پاکبانان شهرداری مشهد برای نظافت خیابان‌های اطراف حرم امام علی(ع) را ستودنی، مقدس و ارزشمند توصیف کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌ الله سید مجتبی حسینی با بیان اینکه ماجرای امام حسین (ع) همیشه مستمر است و جنگ بین حق و باطل ادامه دارد گفت: حرکت اباعبدالله دو بال داشت، یکی شهادت و دیگری اسارت که هردو مهم بود و امروز راهپیمایی اربعین یک مانور عظیم است برای نشان دادن وفاداری به امام حسین (ع) و همراهی با دین و راستی و عدم خضوع و خشوع در مقابل دشمنان.

وی ادامه داد: ما امروز باید پرچم را بالا نگه داریم و اربعین باید چیزی باشد که لرزه به پشت دشمن بیندازد. این راهپیمایی الان تبدیل به موج جهانی شده است و از کشور‌های مختلف به عراق می‌آیند.

نماینده ولی فقیه در کشور عراق با تقدیر و تشکر از شهرداری مشهد برای خدمت رسانی به زائران در شهر نجف اشرف تاکید کرد: امتیاز پاکبانان این است که هرکجا که می‌روند پاکی و نظافت با خودشان می‌آوردند و به واسطه همین تلاش‌های آنان است که امروز خیابان‌های منتهی به حرم علوی بسیار تمیز و مرتب است. عمل شما مقدس و ارزشمند است و در این مسیر شما خادم امام علی و امام حسین هستید و این خدمت ارزش و مقام عالی دارد.

آیت الله حسینی در ادامه تاکید کرد: علاوه بر نظافت اقدامات و فرهنگ‌سازی‌هایی که شهرداری مشهد برای رعایت نظافت در سطح شهر نجف انجام داده است قابل ستایش و ارزشمند است.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.