صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، شیوه‌نامه نقل و انتقال اضطراری برون استانی فرهنگیان برای اعمال در سامانه نقل و انتقالات را ارسال کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در بخشنامه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع این وزارتخانه آمده است: نظر به اعلام نتایج نقل‌وانتقال برون استانی سال تحصیلی ۱۴۰۴ - ۱۴۰۳ و با توجه به گزارش‌های دریافتی از ادارات کل استان‌ها مبنی بر شرایط خاص خدمتی و مشکلات اجتناب‌ناپذیر برخی از همکاران، شیوه‌نامه نقل‌وانتقال اضطراری برون‌استانی مصوب در سی‌امین جلسه اتاق وضعیت نیروی انسانی کمیته منابع انسانی شورای راهبری در تاریخ ۲۳ مرداد ۱۴۰۳، برای اقدام لازم ارسال می‌شود.

شرایط لازم برای انتقال

براساس این بخشنامه، برای انتقال دائم، حداقل سال‌های تجربی لازم ۵ سال و برای انتقال موقت، حداقل سال‌های تجربی لازم یک سال بوده و ملاک محاسبه سالانه تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

فرآیند نقل‌وانتقال

در این بخشنامه آمده است: متقاضیان باید در سامانه نقل و انتقالات به نشانی My.Medu.ir ثبت‌ نام و مدارک و مستندات مورد نیاز را در این سامانه بارگذاری کنند تا مراحل اول فرآیند پردازش چرخشی به صورت هوشمند توسط سامانه انجا شود سپس مرحله دوم فرآیند کارتابلی (با تایید مبدا و مقصد) را نیز مشخص کنند.

مطابق بخشنامه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، سه دسته‌بندی برای نقل‌وانتقالات تعریف شده است:

موارد استثناء: انتقال این گروه از همکاران بلامانع است و بدون اعلام نظر مبدا و مقصد به صورت سیستمی انجام می‌شود.

موارد اولویت‌دار: در صورت ارائه مدارک معتبر و کافی، با رعایت تراز نیروی انسانی به صورت اولویت‌دار انتقال آن‌ها انجام می‌شود. انتظار می‌رود استان‌ها مساعدت لازم را در خصوص انتقال این دسته از متقاضیان به‌ عمل آورند.

موارد عادی: همه متقاضیانی که در دسته‌بندی استثناء یا موارد اولویت‌دار قرار نمی‌گیرند جزء دسته‌بندی عادی محسوب می‌شوند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.