صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ماجرای تعطیلی پردیس تئاتر مستقل مشهد چیست؟

  • کد خبر: ۲۴۷۰۳۶
  • ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
مدیرعامل پردیس تئاتر گفت: این مسئله من را نگران و ناراحت کرده که سرمایه‌گذاری در فرهنگ و هنر به‌شدت کم‌رنگ شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، پردیس تئاتر مستقل مشهد نخستین مجموعه خصوصی تئاتر در شرق کشور است که ۷ سال حضور مستمر در امر هنر تئاتر در بخش‌های مختلف آموزش و اجرا، در بخش خصوصی، این مجموعه را به یکی از مراکز مهم تئاتر مشهد بدل کرده است.

 اکنون خبر‌هایی مبنی بر تعطیلی این مجموعه شنیده می‌شود. تعطیلی پردیس تئاتر مستقل تبعات زیادی می‌تواند برای تئاتر مشهد داشته باشد، زیرا بخش زیادی از نمایش‌های شهر در این مجموعه بر روی صحنه می‌روند. یاسر عودی، مدیرعامل پردیس تئاتر مستقل ضمن ابراز نگرانی در خصوص تعطیلی پردیس تئاتر مستقل به سوالات خبرنگار شهرآرانیوز پاسخ داده است.

عودی درباره وضعیت فعلی سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ و هنر و تعطیلی پردیس تئاتر مستقل اظهار کرد: اکنون در شرایطی هستیم که باید ملک را تحویل بدهیم اما هزینه جابه‌جایی برای کار ما توجیهی ندارد و در واقع از پس این هزینه‌ها برنمی‌آییم. با توجه به مبلغی که مالک از ما درخواست کرده توان ماندن نداریم؛ از سویی دیگر، هیچ‌کس حاضر نیست ملکش را برای ۱۰ سال به ما اجاره بدهد. در صورتی که نتوانیم با این شرایط ملکی را پیدا کنیم، هزینه‌هایمان اصلاً منطقی نخواهد بود.

وی افزود: این مسئله من را نگران و ناراحت کرده که سرمایه‌گذاری در فرهنگ و هنر به‌شدت کم‌رنگ شده است. این درحالی است که اگر حامی مالی پیدا شود و حمایت کند به فعالیتمان ادامه می‌دهیم.  

 

 
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.