صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهد مقدس از استمرار خدمت‌رسانی ویژه مدیریت شهری مشهدمقدس تا پایان ماه صفر و سرویس‌دهی رایگان قطار‌شهری و اتوبوس‌رانی مشهد در روز‌های پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا (ع) خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهدمقدس در مراسم استقبال از پاکبانان و نیرو‌های خدمات‌رسان اعزامی به نجف اشرف اظهارداشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در طی روز‌های آینده؛ ۱۰۰۰ نفر از نیرو‌های خدمات‌رسان شهرداری مشهد بعد از خدمت‌رسانی در نجف اشرف و مرز چذابه به مشهد بازخواهند گشت که اولین گروه از این افراد امروز وارد مشهدمقدس شدند.

وی افزود: خدمت‌رسانی به زائران در مشهد نیز به مناسبت دهه آخر صفر و با مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی آغاز و در طی ۱۰ روز آینده همچنان در شهر مشهد ادامه دارد.

به گفته وی، با همکاری تشکل‌های مردمی و با هدف خدمت‌رسانی به زائران؛ موکب‌هایی برپا خواهد شد و در مبادی ورودی شهر ایستگاه‌های استقبال از زائر فعال می‌شوند.

شهردار مشهد خاطرنشان کرد: همچنین مراکز اسکان با ظرفیت ۶۳هزار نفر شب جهت اسکان زائران تدارک دیده شده است.

وی همچنین از رایگان بودن سرویس‌دهی قطار‌شهری و اتوبوس‌رانی در روز‌های پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا (علیه السلام) در مشهد خبر داد و گفت:  نظافت و رفت و روب معابر منتهی به حرم رضوی با سه شیفت کاری در حال انجام است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.