صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه خدمت‌رسانی به زائران اربعین سابقه‌ای ۱۰ ساله دارد گفت: اثرگذاری خدمات‌رسانی شهرداری مشهد در نجف اشرف هرساله ملموس‌تر می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهدی ناصحی، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس اظهارداشت: خدمت شهرداری مشهد مقدس به زائران و شرکت‌کنندگان در راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی، سابقه‌ای ۱۰ ساله پیدا کرده است.

او ادامه داد: این خدمات در حوزه‌های مختلفی چون حمل‌ونقل و جابجایی زائران در پایانه مرزی، خدمات شهری و نظافت و ُرُفت‌وروب و راهنمای زائر با هماهنگی مسئولان محلی و مدیران عراقی ارائه شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: کاروان هزارنفره خدام‌الحسین(ع) شهرداری مشهد، در حوزه‌های تخصصی به صورت سازمان‌‌یافته در این ایام نقش‌آفرینی می‌کنند و به صورت هدفمند به ارائه خدمات می‌پردازند.

او تاکید کرد: هرساله مسئولان عراقی و زائران اربعین حسینی بیش از پیش متوجه حضور مؤثر و اثرگذار خدمات شهرداری مشهد می‌شوند.

ناصحی خاطرنشان کرد: رزق سالانه خدمت به زائران بارگاه منور رضوی را با خدمت به زائران اربعین حسینی(ع) می‌گیریم و با روحیه خوب به مشهدالرضا(ع) بازمی‌گردیم.

او افزود: این خدمت، اثر معنوی بسیار ارزشمندی بین همکاران ایجاد می‌کند و برهمین اساس بوده که شاهد رقابت بین آن‌ها برای عضویت در کاروان خدام‌الحسین(ع) هستیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.