صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مک‌لارن، مدعی تازه قهرمانی فرمول‌یک

  • کد خبر: ۲۴۷۱۹۴
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
در شروع نیم‌فصل دوم رقابت‌های اتومبیل‌رانی فرمول یک، عصر یکشنبه، ۴ شهریور گرندپری فرمول یک هلند با برتری مطلق لندو نوریس، راننده تیم مک‌لارن به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در حالی که تا به اینجای رقابت‌های این فصل، تیم ردبول به همراه دو راننده خود، یعنی مکس فرستپن و سرجیو پرز توانسته بودند برتری امتیازی قابل توجهی را نسبت به سایر رقیبان کسب کنند، در چند مسابقه گذشته مک‌لارن توانسته است برتری را از آن خود کند و حالا حتی مدعی تازه قهرمانی لقب بگیرد.

در گرندپری هلند که مسابقه خانگی مکس فرستپن به شمار می‌رفت، در همان دور اول این راننده هلندی توانست به لطف شروع بد نوریس از او سبقت بگیرد، اما راننده مک‌لارن به لطف برتری که مهندسان این تیم با به‌روزرسانی‌های خود در خودرو ایجاد کرده بودند، توانست در دور ۱۸ مسابقه دوباره به رتبه نخست برسد و تا پایان ۷۲ دور این گرندپری، فاصله‌ای ۲۰ ثانیه‌ای هم نسبت به فرستپن باز کند. در پایان نوریس توانست مقتدرانه قهرمان گرندپری هلند شود. پس از او فرستپن در رتبه دوم قرار گرفت و شارل لکلرک از تیم فراری هم سوم شد.

در نتیجه کلی این فصل هم پس از برگزاری ۱۵ گرندپری تا به اینجای کار، فرستپن با ۲۹۵ امتیاز پیشتاز رقابت رانندگان است و پس از او نوریس با ۲۲۵ امتیاز و لکلرک با ۱۹۲ امتیاز در تعقیب راننده هلندی تیم ردبول هستند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.