صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس عقیدتی‌سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: آیین پیاده‌روی اربعین، زنده‌نگه‌داشتن نهضت حسینی و یادآور فداکاری، ایثار و پایبندی به اصول انسانی است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عدیده، اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین، نسلی را به نسل دیگر پیوند می‌دهد و ارزش‌های عاشورا را به جوانان منتقل می‌کند. آیین اربعین، نماد مقاومت دربرابر ظلم و ستم است و به ما یادآوری می‌کند که برای حق باید ایستاد.

وی با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین، یک حرکت اجتماعی عظیم است که وحدت و همدلی را تقویت می‌کند، تصریح کرد: در این راهپیمایی، افراد از ملیت‌ها، مذاهب و اقشار مختلف اجتماعی، گرد هم می‌آیند و نشان می‌دهند که عشق به امام‌حسین‌(ع) مرز نمی‌شناسد.

رئیس عقیدتی‌سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به اینکه شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین، موجب مقاومت در برابر تفرقه‌افکنی می‌شود، گفت: دشمنان اسلام همواره تلاش می‌کنند تا میان مسلمانان تفرقه ایجاد کنند و وحدت آنان را از بین ببرند، اما پیاده‌روی اربعین نشان می‌دهد که مسلمانان با اتحاد و همبستگی می‌توانند بر این توطئه‌ها غلبه کنند.

عدیده در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم عزاداری اربعین در این منطقه، فرصتی است تا کارکنان و خانواده‌ها با زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای کربلا، به آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش‌ازپیش پایبند باشند. 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.