صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رییس بخش تصویربرداری بیمارستان امام رضا (ع) از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۶۳ هزار و ۷۸۶ بیمار از ابتدای امسال تاکنون از خدمات واحد تصویربرداری این بیمارستان برای خدمات تشخیصی تخصصی بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر مسعود پزشکی‌راد افزود: خدمات تشخیصی ارائه شده به بیماران به‌صورت سرپایی و بستری بوده است که از این تعداد بیمار، سه هزار و ۳۵۷ نفر به صورت سرپایی و ۶۰ هزار و ۴۲۹ نفر به صورت بستری خدمات تصویربرداری مورد نیاز را دریافت و زیر درمان قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: از مجموع خدمات تصویربرداری ارائه شده به بیماران، ۳۷ هزار و ۱۰۸ بیمار رادیوگرافی، ۲۹ بیمار ماموگرافی، ۱۴ هزار و ۹۳۱ بیمار سونوگرافی، ۱۰ هزار و ۷۶۱ بیمار سی‌تی‌اسکن و ۹۵۷ بیمار خدمات تصویربرداری ام. آر. آی را دریافت کرده‌اند.

رییس بخش تصویربرداری بیمارستان امام رضا (ع) بیان کرد: در بیمارستان امام رضا (ع) خدمات مختلف تصویربرداری تشخیصی از جمله رادیوگرافی، ماموگرافی، سونوگرافی، سی. تی. اسکن و ام. آر. آی انجام می‌شود و این خدمات تشخیصی نقش مهمی در سرعت و دقت پزشکان در امر تشخیص و درمان و کاهش هزینه‌های بیماران دارد.

دکتر پزشکی‌راد افزود: هم اینک ۶۴ کارشناس و پنج کاردان رادیولوژی و ۱۲ پزشک متخصص رادیولوژی به صورت شبانه‌روزی در این مرکز درمانی مشغول ارائه خدمات تصویربرداری به بیماران هستند.

بیمارستان امام رضا (ع) به عنوان بزرگترین مرکز درمانی کشور دارای هزار و ۸۳۰ تخت بیمارستانی برای خدمات دهی به زائران و مجاوران است و ۳۰۰ استاد دانشگاه و روزانه هزار دانشجوی بالینی در مجتمع آموزشی امام رضا (ع) مشهد مشغول ارائه خدمات درمانی به بیماران هستند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.