صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون مدیریت نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی خراسان‌رضوی از اختصاص ۱۵۰۰ تن آرد جهت پخت نان هیئات، مواکب بین‌راهی و حسینیه‌ها در خراسان رضوی خبر داد.

علی اکبر نصری سرآسیایی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز تصریح کرد: برابر مصوبات انجام‌شده در ستاد تنظیم بازار کارگروه استان و شهرستان مشهد، ۱۵۰۰ تن آرد جهت پخت نان به مواکب، حسینیه‌ها، اسکان‌ها و مواکب بین‌راهی در دهه پایانی صفر اختصاص داده شد.

وی افزود: بر‌این‌اساس مصوب شد نماینده هیئات مذهبی به عنوان مباشر توزیع آرد در بین مواکب بین‌راهی و با نظارت جهاد کشاورزی و دیگرواحد‌ها باشد و واحد‌ها و موکب‌هایی که دارای دستگاه پخت نان هستند، آرد دریافت کنند.

معاون مدیریت نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی استان ادامه داد: برابر جلسات متعددی که گذاشته شد، اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی استان، هرساله از نانوایی‌های رینگ حریم حرم امام رضا(ع) تعهد اخذ می‌کند و مقرر شد بعضی از نانوایی‌ها در خیابان‌های اصلی مثل امام رضا(ع)، نواب، شیرازی و طبرسی به صورت ۲۴ ساعته فعالیت انجام دهند و بعضی از نانوایی‌ها ساعت کاری‌شان را تا ساعت ۲۴ افزایش دهند.

نصری گفت: دو نانوایی آزادپز را تبدیل به نیمه‌یارانه‌ای کردیم و مقرر شد برای رفاه حال زائران پخت نان نیمه‌یارانه‌ای انجام دهند. ضمن اینکه در خارج از رینگ ۱ و ۲ حرم مطهر تعداد ۳۰ نانوایی تعبیه کردیم تا هیئات و ستاد‌های اسکان که درخواست نان دارند، هم به نان دسترسی داشته باشند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.