صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از پاکسازی و ساماندهی محور ورودی بزرگراه پیامبر اعظم حدفاصل باغون آباد تا سه راه فردوسی برای استقبال از زائران پیاده دهه پایانی صفر خبر داد.

احسان نجاری مقدم در گفت‌وگو با شهرآرانیوز؛ اظهار کرد: بزرگراه پیامبر اعظم (ص) یکی از ورودی‌های اصلی شهر مشهد و از محور‌های پرتردد مسیر زائران پیاده به مشهد مقدس در دهه پایانی صفر محسوب می‌شود که نظافت و زیبایی بصری این محور از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

وی با اشاره به اقدامات ویژه حوزه خدمات شهری برای پاکسازی و ساماندهی این مسیر همزمان با دهه پایانی صفر تصریح کرد: با توجه به اهمیت سامان‌دهی این محور، طرح جمع‌آوری و پاکسازی نازیبایی‌های بصری این بزرگراه حدفاصل باغون آباد تا سه راه فردوسی به صورت رفت و برگشت، با پیگیری اداره کل نظارت خدمات شهری شهرداری مشهد و همکاری شهرداری منطقه ۱۰، اداره راه و پلیس راهور با دستور قضایی انجام شد.

نجاری مقدم خاطرنشان کرد: در این طرح ضمن برخورد قانونی با دست‌فروشان غیرمجاز حاشیه بزرگراه، برای اصناف متخلف این محدوده و خودرو‌هایی که با توقف در حاشیه جاده و فروش کالا باعث ایجاد ترافیک سنگین و خطرات جانی می‌شوند، اخطاریه‌های قانونی صادر شد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد اضافه کرد: جمع‌آوری ۱۴۰ تابلو تبلیغاتی و پرده آویز، جمع‌آوری ۱۱۰ مورد لوازم خارج از چهار چوب مغازه، جریمه و اعمال قانون ۹۰ خودرو و توقیف پلاک ۳۰ خودروی متخلف توسط پلیس راهور از دیگر اقدامات انجام شده در این محور است.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.