صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اتحادیه فرش ماشینی و موکت مشهد از برگزاری اولین نمایشگاه، فروشگاه و همایش تخصصی فرش و نقش در حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین صیادی افزود: اولین نمایشگاه، فروشگاه و همایش تخصصی فرش و نقش با هدف ایجاد فرصت‌های تجاری با دعوت از رایزنان بازرگانی کشور‌هایی مانند ترکیه، عربستان و ...، ارتقاء سطح کیفی تولید کارخانجات داخلی، جذب بازار فروش و بازاریابی تولیدات، ایجاد بازار‌های جدید در جهت فروش، تامین نیاز مصرف کنندگان و معرفی کالای با کیفیت ایرانی به بازار‌های جهانی برپا می‌شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه مزبوراز تاریخ ۷ لغایت ۱۲ مهرماه ۱۴۰۳ به مدت ۶ روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی (واقع در حرم مطهر رضوی) برای بازدید عموم و علاقه‌مندان دایر می‌باشد.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان فرش ماشینی و موکت مشهد مقدس با اشاره به برخی ویژگی‌های نمایشگاه «فرش و نقش» از ورودی رایگان نمایشگاه برای عموم و همچنین امکان عقد قرارداد فروش ویژه با کارمندان و بازنشستگان آستان قدس رضوی و ادارات کل استان خراسان رضوی خبر داد و افزود: همکارانی که متقاضی داشتن غرفه در نمایشگاه فرش و نقش هستند برای اطلاع از شرایط و مقررات شرکت در نخستین نمایشگاه و فروشگاه تخصصی فرش در حرم مطهر رضوی برای کسب اطلاعات بیشتر به اتحادیه فرش ماشینی و موکت مراجعه کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.