صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله پهپادی و راکتی حزب‌الله به الجلیل غربی همزمان با سفر رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم با همتای آمریکایی خود به این منطقه خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از انفجار دو پهپاد در منطقه «ایلیت هشاهر» در الجلیل علیا خبر داد.

برخی منابع لبنانی نیز گزارش دادند که چند پهپاد تهاجمی از مرز به سمت اراضی اشغالی در الجلیل غربی عبور کرد و همزمان با سفر «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با «چارلز براون» همتای آمریکایی خود به این منطقه، آژیر‌های خطر در ۱۵ شهرک صهیونیستی به صدا درآمد.

برخی رسانه‌های صهیونیستی نیز از حمله پهپادی و راکتی به شهرک‌های شمالی خبر دادند و شورای شهرک‌نشینی الجلیل علیا نیز اعلام کرد که سه پهپاد در منطقه ایلیت هشاهر منفجر شده است.

روزنامه صهیونیستی «معاریو» نیز گزارش داد که حدود ۲۰ راکت از لبنان به سمت الجلیل غربی شلیک شد.

مقاومت اسلامی لبنان روز یکشنبه (دیروز) در پاسخ اولیه به ترور «فواد شکر» فرمانده بارز حزب الله، با بیش از ۳۴۰ موشک و ده‌ها پهپاد، ۱۱ پایگاه و پادگان نظامی رژیم صهیونیستی را در هم کوبید و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برد.

حزب الله پایگاه‌های «میرون»، «ناوی زیو»، «زعتون»، «الزاعوره»، «السهل» و پادگان‌های «کیلع»، «یواف»، «نفح» و «یردن» در جولان اشغالی سوریه همچنین پایگاه‌های «عین زی تیم» و «راموت نفتالی» را درهم کوبید.

به دنبال این حملات کوبنده، پرواز‌ها در اراضی اشغالی لغو و بنادر تعطیل و محدودیت‌های شدید تردد به اجرا درآمد و به مدت ۴۸ ساعت حالت فوق العاده در اراضی اشغالی اعلام شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.