صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌رضوی از انتقال بیش‌از ۶۱ هزار مسافر از خراسان‌رضوی به مرز‌های غربی طی ۲۰ روز گذشته، خبر داد. 

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر شهامت  در خصوص جابه‌جایی مسافران از خراسان‌رضوی اظهار کرد: از ۱۶ مرداد تاکنون، ۶۱ هزار و ۵۸۳ مسافر از استان خراسان‌رضوی به مرز‌های غربی کشور با اتوبوس منتقل شدند.

وی افزود: تاکنون یک هزار و ۹۰۱ ناوگان اتوبوس، مسافران و زائران اربعین را از خراسان‌رضوی به مرز‌های مهران، شلمچه، چذابه و خسروی منتقل کردند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌رضوی با بیان اینکه مرز هدف برای استان خراسان‌رضوی مرز مهران است، ادامه داد: از ۱۶ مرداد تاکنون، ۴۵ هزار و ۸۴۴ نفر مسافر به وسیله هزار و ۴۸۰ ناوگان اتوبوس به مهران اعزام شدند.

شهامت تعداد مسافران اعزامی به مرز شلمچه را ۱۱ هزار و ۹۰۸ مسافر با تعداد ۳۱۷ ناوگان اتوبوس اعلام و بیان کرد: طی ۲۰ روز گذشته ۵۶۳ مسافر با ۱۶ دستگاه اتوبوس به مرز خسروی و ۲ هزار و ۶۳۵ مسافر با ۷۴ دستگاه ناوگان اتوبوس به مرز چذابه منتقل شدند.

وی به استفاده از ظرفیت ناوگان خارجی برای انتقال بیش‌از ۶ هزار نفر اتباع سایر کشور‌ها با ناوگان کشور‌های افغانستان و عراق به مقصد پایانه‌های مرزی مهران و چذابه اشاره کرد و افزود: حمل‌ونقل زائرین عزیز کشور افغانستان طی روز‌های آتی با هماهنگی سایر دستگاه‌ها ادامه خواهد داشت.

دبیر کمیسیون ایمنی راه‌های استان بر اهمیت جابه‌جایی ایمن زائرین و تمرکز در ایام پایانی ماه صفر و اجرای برنامه‌های مصوب به‌عنوان مهم‌ترین وظیفه حمل‌ونقل مسافر کشور و استان طی ایام پیش رو تأکید کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.