صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس مرکز مدیریت راه‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ۲ میلیون و ۳۶۳ هزار و ۶۰۱ وسیله نقلیه در مبادی ورودی و خروجی استان در مرداد ماه ۱۴۰۳ تردد داشته‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف بنی اسدی با بیان اینکه بیشترین مجموع ورود و خروج خودرو در استان مربوط به ۲۶ مرداد ماه بوده است ،اظهار کرد: بر اساس اطلاعات پلاک‌های رویت شده در دوربین‌های پلاک‌خوان، ۳۶ میلیون ۳۰۲ هزار و ۷۰۵ پلاک در خراسان رضوی رویت شده که از این تعداد ۱ هزار و ۹۸۶ مورد تخلف داشته است.

وی به ماندگاری خودرو‌ها در استان اشاره کرد و افزود: ۲۴ درصد از مجموع ماندگاری خودرو‌ها در استان بین یک تا سه روز و ۳۰ درصد بین سه تا هفت روز و ۱۵ درصد نیز بیش از یک هفته بوده است و بیشترین مقاصد سفر هم استانی‌هایمان در مرداد ماه نیز به ترتیب، تهران با سهم ۱۳ درصد، سمنان با سهم ۱۱ درصد، خراسان شمالی و مازندران با سهم ۸ درصد بوده اند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان ادامه داد: براساس اطلاعات ثبت شده در سامانه‌های توزین در حال حرکت در مرداد ماه سال جاری، ۱۰ هزار و ۶۸۵ تخلف اضافه تناژ قطعی در استان مشاهده شده است.

بنی اسدی تعداد کل تماس‌ها با سامانه ۱۴۱ را ۲۵ هزار و ۶۴۹ تماس بیان کرد و افزود: از این تعداد ۴ هزار و ۹۴۷ مربوط به بخش پاسخگویی بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: رانندگان عزیز می‌توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌های استان با سامانه تلفنی ۱۴۱ تماس حاصل نموده و همچنین با مراجعه به سایت و نصب نرم افزار ۱۴۱ از آخرین وضعیت محور‌های کشور مطلع شوند. همچنین کاربران می‌توانند در سایت و نرم‌افزار ۱۴۱ تصاویر دوربین‌های نظارتی جاده‌ای را بصورت برخط مشاهده کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.