صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

برخی نمایندگان مجلس از انتصاب ⁧حسین‌زاده⁩ در سمت معاون رئیس جمهور در امور توسعه روستایی و مناطق محروم کشور استقبال کرده و آن را نقطه عطفی در جهت تعمیق و پیشبرد راهبرد ⁧وفاق ملی⁩ و وحدت دانستند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ روز گذشته عبدالکریم حسین زاده نماینده نقده و اشنویه در مجلس دوازدهم با حکم رئیس‌جمهور به سمت معاون رئیس‌جمهور در امور توسعه روستایی و مناطق محروم کشور منصوب شد.

به دنبال انتصاب حسین زاده به عنوان معاون رئیس‌جمهور در امور توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، تعدادی از نمایندگان مجلس مطالبی در صفحات شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کردند که در زیر می‌خوانید.

محمد رشیدی نماینده کرمانشاه:

«برادر عزیزم مهندس ⁧عبدالکریم حسین‌زاده⁩ انتصاب حضرتعالی بعنوان معاون محرومیت زدایی و مناطق محروم رییس جمهور نشان از لیاقت شما و درایت ⁧دکتر پزشکیان⁩ دارد. همه اقوام و مذاهب ⁧ایران اسلامی⁩ پاره یک تن هستند.»

کمال حسین پور نماینده پیرانشهر:

«در نظامی شایسته سالار و در انتخابی بجا و امیدبخش، دوست و برادر ارجمندم عبدالکریم حسین زاده به‌عنوان معاون رئیس جمهور در امور توسعه روستایی و مناطق محروم کشور منصوب شد.

‏مهندس حسین زاده فرزند شهید، نوه شهید و انسانی با درایت و لیاقت است. او سه دوره توانسته است اعتماد مردم حوزه انتخابیه نقده و اشنویه را برای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی جلب کند.

ضمن تشکر از رئیس جمهور، این انتصاب شایسته را خدمت ایشان و مردم عزیز کشور صمیمانه تبریک عرض می کنم. امیدوارم این انتصاب در بهبود شرایط زندگی روستاییان و ارتقای شاخص‌های توسعه روستایی نقشی ماندگار داشته باشد.»

احمد مرادی نماینده بندرعباس:

«انتصاب آقای ⁧حسین‌زاده⁩ در سمت معاون رئیس جمهور در امور توسعه روستایی مناطق محروم کشور به عنوان عضوی از جامعه اهل سنت در کابینه دولت چهاردهم، نقطه عطفی در جهت تعمیق و پیشبرد راهبرد ⁧وفاق ملی⁩ و وحدت خواهد بود.»

ادامه دارد...

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی دلاوری
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
درود بر دکتر پزشکیان
ان شاالله استفاده از نخبگان اهل سنت بلوچ و کرد در وزارتخانه ها ،سفارتخانه ها و استانداری ها تداوم یابد.