صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها در دهه پایانی ماه صفر، همکاری تنگاتنگی با دستگاه‌های اجرایی مانند استانداری، نیروی انتظامی و دیگرنهاد‌ها برقرار شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه سلیمی اظهار کرد: پیاده‌روی دهه پایانی صفر و حضور زائران در مشهد، فرصت ارزشمندی برای خدمت‌رسانی به عاشقان اهل‌بیت (ع) است.

وی گفت: یکی از اقدامات ما، توسعه زیرساخت‌های شهری برای خدمت‌رسانی بهتر به زائران است. این شامل برنامه‌ریزی برای تسریع در عملکرد حمل‌ونقل عمومی، بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی و افزایش امکانات اسکان موقت است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به افزایش همکاری‌ها با دیگردستگاه‌های اجرایی در سطح استان و مشهد بیان کرد: برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها، همکاری تنگاتنگی با دستگاه‌های اجرایی مانند استانداری و نیروی انتظامی برقرار شده است. وی با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تا با بهبود خدمات‌شهری مانند نظافت و روشنایی، محیطی مناسب برای زائران فراهم کنیم، بیان کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی مانند نمایشگاه‌ها و همایش‌ها از دیگربرنامه‌های ما برای غنی‌سازی اوقات زائران است. 

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به افزایش سالیانه حضور زائران در پیاده‌روی دهه پایانی صفر بیان کرد: برای افزایش میزان کیفیت و حل چالش‌های پیش‌آمده در سال‌های گذشته، تلاش شده است تا امسال با افزایش توسعه ظرفیت اسکان موقت، برنامه‌ریزی برای مدیریت ترافیک در اطراف حرم مطهر رضوی و بهبود خدمات بهداشتی و درمانی، امکان پذیرایی از زائران را فراهم کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.