صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهد گفت: ما امروز، خدمت خود را صدچندان و ویژه شروع می‌کنیم. نباید در کوچک‌ترین موضوع غفلت ایجاد شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدرضا قلندرشریف امروز، ۷ شهریور ۱۴۰۳، در مراسم اذن خدمت که در عرصه میدان شهدا برگزار شد، اظهار کرد: ۲۰ روز پیش در عرصه میدان شهدا به همراه کاروان خدام‌الحسین(ع) جمع شده بودیم که به سمت مضجع شریف امام‌رضا(ع) حرکت کنیم تا اذن خدمت برای خدمت به زائران امام‌حسین(ع) و امام‌علی(ع) را بگیریم؛ زود گذشت، اما آبرومندانه و خوب گذشت.

وی افزود: قریب به هزار نفر از همکاران شهرداری مشهد به عراق اعزام شدند و به عنوان سفیران جمهوری اسلامی در کشور عراق و در شهر نجف آبروداری کردند؛ این را مدیران ارشد کشور عراق و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان می‌کنند. چهره و رنگ‌وبوی شهر نجف در ایام حضور همکاران ما عوض شده و شهری تمیز می‌شود که قابل‌مقایسه با دیگر ایام سال نیست.

قلندرشریف ادامه داد: این هزار نفر به‌عنوان تکلیف به این کار نگاه کرده و در دمای بیش از ۵۰ درجه خدمت کردند، آن‌گونه که خودشان هم متوجه خستگی نشدند. رقابت از امروز و بعد از اربعین برای داوطلبان خدمت در سال آتی و ایام اربعین در کشور عراق شروع می‌شود. آخرین گروه از همکاران شب گذشته برگشتند و مهیای خدمت مستمر و جهادی به زائران و مجاوران آقا علی ابن موسی الرضا (ع) خواهیم شد، به خصوص در ایام آخر صفر که اوج خدمت، دلدادگی و عاشقی است.

شهردار مشهد بیان کرد: یا امام رضا (ع) ما همیشه به این موضوع افتخار می‌کنیم که خادم و جاروکش زیر پای زائران تو هستیم. برکت وجود ولی نعمت ما در مشهد به همه کار‌های ما برکت داده و ما خادمان مدیریت شهری رزق و روزی، برکت و همه چیز خود را در این ایام دهه آخر صفر جمع می‌کنیم و سال دیگری برای خدمت صادقانه پیش رو خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه زائران پیاده در حال ورود به مشهد هستند و بسیاری از آنها نیز وارد شدند، عنوان کرد: افتخار می‌کنیم خادمان و نوکران خالص زائران و مجاوران آقا علی ابن موسی الرضا (ع) هستیم. همت همه عزیزان به همراه حمایت و پشتوانه شورای شهر این کار را پررنگ‌تر و عاشقانه‌تر خواهد کرد.

قلندر شریف خاطرنشان کرد: ۳۲ هزار نفر همکاران ما در مدیریت شهری در این خدمت صادقانه و عاشقانه نقش دارند. برخی پیشانی و خط مقدم خدمت هستند، اما همراهی و همدلی همه و به ویژه مردم و همفکری مدیران و بزرگان شهر نیز همراه ما است. این تکلیف ویژه در ایامی انجام می‌شود که انتهای آن سالروز رحلت جانگداز پیامبر گرامی اسلام و همچنین شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و در نهایت شهادت ولی‌نعمتمان آقا علی ابن موسی الرضا (ع) است.

شهردار مشهد اضافه کرد: ما افتخار می‌کنیم به عنوان ساکنان و البته خادمان شهر بهشت وظیفه ویژه‌ای را برعهده داریم و خدمت می‌کنیم. از پیاده‌روی جاماندگان اربعین رسما خدمت برای دهه آخر صفر شروع شده، اما امروز آمدیم که ویژه بگوییم یا علی ابن موسی‌الرضا (ع) قدرت و توان ما را بیشتر کن که می‌خواهیم عاشقانه و عارفانه به زائران تو و همه افرادی که خاک پایشان هستیم، خدمت کنیم.

وی تصریح کرد: ما امروز خدمت خود را صد چندان و ویژه شروع می‌کنیم. نباید در کوچک‌ترین موضوع غفلت ایجاد شود. ستاد دهه آخر صفر از ماه‌های گذشته کار را دنبال کرده و تا انتها نیز مدیریت و نظارت خواهد کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.