صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهد گفت: از رئیس‌جمهور و تک‌تک اعضای هیئت دولت دعوت می‌کنیم که در روز‌های پایانی صفر، میزبانشان باشیم؛ هرچند میزبان واقعی خود امام‌رضا(ع) هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف امروز، ۷ شهریور ۱۴۰۳، در مراسم اذن خدمت که در عرصه میدان شهدای مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تجربیات سال‌های گذشته ذخیره خوبی برای بررسی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت است که این کار را انجام دادیم.

وی بیان کرد: ماه‌هاست در ستاد دهه آخر صفر، برای خدمت بهتر به زائران در شهر مشهد برنامه‌ریزی کردیم. امسال پررنگ‌تر و قوی‌تر در همه حوزه‌ها خدمتی را ارائه خواهیم داد. غیر از مدیریت شهری همه دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان کمک می‌کنند؛ به‌ویژه مردم، هیئات مذهبی، تشکل‌های مردمی و همه برای خدمت مناسب، صادقانه و عاشقانه به زائران امام‌رضا(ع) همراهی خواهیم کرد و امیدواریم مدیریت شهری خاطره خوشی همچون سال‌های گذشته برای زائران به یادگار بگذارد.

قلندرشریف در خصوص حضور رئیس‌جمهور در مشهد در سه روز پایانی صفر عنوان کرد: من اطلاع دقیقی ندارم؛ اما ما از رئیس‌جمهور دعوت کردیم و الان نیز از ایشان و تک‌تک اعضای هیئت دولت دعوت می‌کنیم که میزبانشان باشیم؛ هرچند میزبان واقعی خود امام‌رضا(ع) هستند.

شهردار مشهد ادامه داد: این ایام، ایام خاصی است که دعوت می‌کنیم در مشهد حضور داشته باشند تا هم خدمات را ببینند، هم روحیه معنوی ویژه‌ای برای آغاز دولت داشته باشند و هم اینکه مسائل مشهد و کمک‌هایی را که باید به مشهد به‌عنوان شهر بین‌المللی شود، بررسی کنند. اعتبارات و بودجه ما محلی است که به کمک دولت جهت خدمت بهتر نیاز داریم؛ مخصوصاً در حوزه حمل‌ونقل، قطارشهری و اتوبوس‌رانی که در حال حاضر از اعتبارات داخلی مدیریت شهری استفاده می‌کنیم، اما همراهی دولت می‌تواند خدمات را بهتر و ارزنده‌تر کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.