صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان‌رضوی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون، دو هزار و چهار پرونده قاچاق کالا، ارز و سوخت به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

سیدمرتضی مدنی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون، تعداد دو هزار و چهار فقره پرونده با موضوع قاچاق کالا، ارز و سوخت برای رسیدگی، به شعب تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است و در این مدت، به تعداد ۲۰۱۴ فقره پرونده به‌ارزش ۸۷۷ میلیارد و ۳۹۷ میلیون ریال در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شد و مختومه اعلام شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: مبارزه با پدیده شوم قاچاق وظیفه تمام دستگاه‌های نظارتی است که در همین راستا، تعزیرات حکومتی با هماهنگی با سایر دستگاه‌ها با تمام ظرفیت خود با این پدیده شوم مبارزه خواهد کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بیان داشت: در حال حاضر، دو شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز در مرکز استان فعال هستند.

وی در پایان، افزود: در برخورد با قاچاقچیان و مبارزه با قاچاق کالا، ارز و سوخت، با قاطعیت برخورد خواهیم کرد. و مردم می‌توانند گزارشات خود را از طریق ثبت در سامانه tazirat135.ir به این اداره‌کل اعلام نمایند تا با فوریت به گزارشات رسیدگی شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.